nyt lähti lasten huoneiden sisustus uusiksi eli OSTETAAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miisa

Vieras
tiedän että ei ole ostopaikka mutta jos tätäkin kautta läytysi
asun siis 017 alueella mutta jos vaan esim matkahuollon/postin kautta lähetys onnistuu niin kaikki huomioidaan

eli nyt lähtee lasten huoneet remonttiin ja etsin

tytölle

-tyttömäisiä verhoja
-tytöjen huoneeseen matto jossa värinä tyttövärit tai muuten tyttömäinen
prinsessa,perhonen ym
-lastenhuoneen lamppu
-tytölle sänky
-yöpöytä
-lelulaatikko/arkku
-hyllykkö joka esim myös elloksen kuvastossa on jossa katto ym
-seinälle hylly,hyllykkö
-päiväpeitto

pojalle

-pöytä + tuolit
-lasten huoneen lamppu
-lelulaatikko/arkku
-hyllykkö

tytöllä in prinsessa,vaaleanpunainen,röyhelö ja hörhelö

pojalle sinistä

Alkuperäinen kirjoittaja Pupu T:
Miisa, meillä olis joutavana samaa sarjaa Finlaysonin Hip Hop -sivuverhot ja lamppu. Verhot vaaleanpunasävyiset ja lampussa sitä samaa ja lilaa. :wave:

Millainen tuo hop lop- lamppu on?

Mitähän mä kelasin kirjoittaessani, siis tietysti hip hop-lamppu..

pupu t voitko laittaa kuvia ja hinta pyyntöä-

löytyy 017 alueelta laitatko sängystä,verhoista ym kuvia kiinnostaa =)

hiiri 79 aivan upea kappa mietin vielä vähän että mitä teen. voi olla että huudan ne huuto-net tunnuksella. nuo kun on poikien väriset ja pojille on sivuverhot ostettuna

No juu,sori mä sähellän tän koneen kanssa. Jotain kummaa on nyt nettiyhteyksissä,vastauksetki läksi vaikka en mitään olevinaan painanu :o

Mutta siis meiltä löytyisi edelleen lamppu ja verhot, loppusyksystä myös valkokuultolakattu jatkettava sänky joka ostettu Iskusta ja käsitelty itse. Muutamia kuulakärkikynän jälkiä on toisessa laidassa ja mielestäni koko sängyn sais siistiksi joko lakkaamalla uuudelleen tai sit ihan valkoiseksi maalaamalla. :) Valitettavasti en ehdi nyt jäädä koneelle,mutta laitelkaa viestiä sähköpostiini:

peppilia@luukku.com Tuota kautta saan kuvat lähetettyä halukkaille, niin,ja hinnat ei sitten ole mitään kovia. ;)

Yhteistyössä