Siinäpä taas joku joka lukee rivienvälistä mitä itse haluaa. Itse en mainitsemaasi kohtaa tektistäni löydä.Alkuperäinen kirjoittaja no:just just. siinä taas yks joka pistää karvarukkasiks joutavat eläimen perkeleet lapsen kans samaan arvoonAlkuperäinen kirjoittaja Suzytte:Elikkäs lapsi leikki lattialla, kissa oli myös leikkisällä tuulella ja päätti testata mitä tapahtuu jos pieneen ottaa vähän kontaktia, jos vaikka innostuisi leikkiseuraksi ja kissa saa lähteä. Eikö vielä ole hoettu tarpeeksi ettei eläintä ja lasta saa jättää keskenään niin ettei siihen väliin ennätä. Ei tuo kissa kuullosta raivohullulta päällekarkaajalta vaan ihan normaalia käytöstä kissalta. En kiellä etteivätkö silmät olisi vaarassa kynsistä. Itsekin hoen varokaa silmiä lapsilleni joilla jo ikää huomattavasti enemmän, mutta silti kädet naarmuilla usein kissojen leikittämisestä.
Ap:lle. Sinä tosiaan olet ainoa joka on ollut paikalla ja nähnyt tilanteen. Yleensähän leikkaus rauhoittaa kissaa. Kyllä meilläkin kissat huitovat koiria käpälillä joskus leikillään ja joskus vain ärsyynnyttään, kun koirat niitä nuuskivat, mutta vihanpuuskia kissoilta en ole koskaan nähnyt. Joku jo mainitsikin, että jos kissalla on jotain kipuja ja ehdotti eläinlääkärikäyntiä. Tämä tuli minullekin mieleen.
Eläimet voivat olla arvaamattomia, mutta jos eläimen käytös muuttuu äkkiä ilman selitettävää syytä, niin jotain voi olla vialla. Itse olen tottunut, että eläimiä on aina ympärillä ja samoin lapset ovat pyörineet eläinten parissa pienen ikänsä ja raahaisivat kaikki löytämänsä kotiin jos saisivat. Eläimelle täytyy tehdä selväksi "lauman" arvojärjestys eli lapset ensin, mutta lemmikin omistajalla on myös vastuu yrittää auttaa lemmikkiä. Ne kun eivät osaa sanoin kertoa, että jokin on vialla eivätkä varsinkaan mikä.
Toivottavasti löydät ratkaisun. :hug: