Nyt kyllä vituttaa ihan aikuisten oikeesti

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Hmmm. Mitä olet tehnyt tänään? Autosta noustuasi?

Meillä käy jotain kauppiasrottia: ottaa esineen, vie jonnekin ja vaihtaa kannettavaksi toisen esineen...
Mä alan epäilemään, että meillä asuva Jokujen perhe on taas kasvanu :/ Mutta i ne ennen ole sentään avaimia vieny |O. 90% kaikesta kadonneesta on Jokun jäljiltä ja kukaan ei oo koskaan nähny yhtään jokua...
Mä olen tullu aamujunalla Muoniosta mamman autolla ja ajanu oman auton talliin siivottavaksi ja kun piti ajaa se pihalle pakattavaksi avaimia ei ollu :snotty:
oisko ne avaimet siellä autossa
 
Voi kertoa kokemuksesta että lapset keksii mitä ihmeellisempi paikkoja mihin tunkea. Meillä tuo 2 vuotias tunki mun vihkisormuksen+kihlasormuksen+ 2 muuta kultasormusta omaan säästöpossuunsa. Etsin kanssa eka joka paikan ja olin aivan hiilenä, mutta sitten muistin että sillä oli possu kädessä. Otin veitsen ja avasin ja siellähän ne oli kaikki rahojen seassa. Jos en olis hoksannut tota sitten lopuksi niin olisipa seuraavalla pankki reissulla ollut yllätys vastassa. Kyllä muakin harmitti älyttömästi kun etsin ja etsín joka paikan. Lisäksi vielä kallit ja paljon tunnearvoa...toivotaavasti teillä käy kanssa hyvin ja löydätte avaimet.
 
vieras
Anna sille lapsellesi joku toinen avain käteen ja pyydä näyttää mitä se leikki ja teki sillä auton avaimella.Mikäli nyt sitten leikki.

Mut jos sillä keinoin johdattais sut jäljille.Jos on vaikka omasta mielestään laittanu sen johonkin "kivaan" paikkaan mihin hänen mielestään kuuluu.

Meidän alle 2v oli tunkenu sairasvakuutuskortin videoihin.Löyty kuukausien päästä jonkun asian yhteydessä.
Sillo kun tapahtu näin et nyt se otti kortin käsiinsä,jatkoin jotain hommaani ajatellen no ettei se nyt ehdi sen kanssa heti mitään vahinkoa, otan kohta pois.

Taas oma viivyttely kostautui.Korttia ei missään.Niinkö ois pitäny arvata et kaikkiin luukkuihinhan ne kortit pitää työntää, kuten aikuisetkin tekee.
 
Mä en tajua tätä siksi, kun yleensä tuo 2,5 vuotias on hyvin tunnollinen ja tarkka ja pitää huolta etä tavarat on siellä missä kuuluu. Sillä kyllä on tietty viehtymys nihin autonavaimiin, mutta yleensä se jättää ne joko kuskin penkille tai ratin päälle :|
Mä olen luvannu sille, että mennään lelukauppaan heti kun avain löytyy, mutta nyt musta tuntuu, että sille on tullu kesken kaiken jotain ja se ei oo tajunnu, että on lähteny avaimet kädessä haahuilemaan :/
 

Yhteistyössä