Nyt kyllä sitten löytyy resursseja tutkia Eerikan isän vankilassa hakkaamista, huh huh..

• Viestiketjun aloittaja oi voi voi
  • Ensimmäinen viesti
..
Paska jätkä, mutta voihan tuo olla luonteeltaan ennakkotapaus: selkeää selkeämpikin epäsuosittu vanki. Epäsuosittuja vankeja on varmasti muitakin eikä kidutus muitten vankien taholta ole ihan sivistysvaltioon kuuluva rangaistus.

"vieras"
Niin, loputtomiin voisi jatkaa keskustelua siitä onko silmä silmästä toimita oikein vai ei. Järkyttävä tapaus ja olen hieman järkyttynyt omistakin ajatuksista joista ensimmäinen on että toivottavasti vankilassa näitä henkilöitä mätkittäisiin ja pakkojuoksutettaisiin ainakin seuraavat 8 vuotta :-( Kuolema tuntuu liian helpolta vaihtoehdolta.

Eiei
[QUOTE="vihainen";27081855]hyvä vaan kun hakattiin, olispa tapettu samalla. Mitä siinä on tutkimista!!!!!![/QUOTE]

Ei saa tappaa. Pääsee liian helpolla! n. 30 vuotta joka päivä kidutusta ja sen jälkeen vois vaikka tappaa? Minun mielestäni suht sopiva rangaistus. Tappamisen vois tehdä sitten hitaasti tukehduttamalla niinkuin teki tytölle :'(

jjhhuu
Mua nauratti se otsikko kaupassa.

Mitä se kuvitteli, että sille vankilassa käy? Toiset tulee taputtelee päähän "hyyvä poika, juuri noin" ??

Mutta niinkuin joku kirjoitti tuolla aikaisemmin, että pitäisi kiduttaa joka päivä jne. Ei se minusta oikein ole, vaikka sen hirviön teko väärin olikin.. Eikä sitä miestä pitäisi tappaa/tapattaa, koska sitten pääsis todellakin LIIAN helpolla. Olen aina ollut sitä mieltä, että kuolemantuomio on ollut yksi "helpommista" rangaistuksista, monta kymmentä vuotta vankeutta jopa elinkautinen.. Joka olisi siis oikeasti elinkautinen, eli kuolee vanhuuteen vankilassa.

Yhteistyössä