nyt kyllä kerrotte et onko noi emmaljungan scootter rattaat mistään kotosin!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
tarviisin meiän 1.5kk jotku kevet rattaat millä vois viedä hoitoon yms!
mut meillä nukutaan päikyt vielä ulkona ni kannattaako ostaa?

aika monella niitä näyttää olevan mut en ole kehannu mennä kysymään et hei onko noi nyt sitte hyvät (vento vieraalta)
 
Ei ole kokemusta rattaista (sellaisia olen kuitenkin harkinnut), mutta kyllä musta voi ventovieraalta kysäistä, mitä tykkää rattaista. Multa on kyselty samalla tavalla kantorepusta, enkä ole pahastunut. Mielelläni olen kertonut kokemuksia.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
voit ostaa miun teutoniat siihen tarkoitukseen :D ;)
meil on nyt teutonian fun yhdistelmät mut haluisin sellaset kunnon renkailla olevat ku muutettiin "maalle" ni tääl ei varmaa noita teitä aurata klo 6.30 mennessä talvella ja matkaa on kuitenkin jonnin verran!
 
Karkkimaankaveri
Scootterit on parhaat! =) Meillä tytöllä 1.10v ne käytössä viime talvesta ja on hyvät.
Tilava istuin-makuu osa, hyvät lykätä missä vaan, helppo ja nopea kasaus, lisävarusteena topattu jalkapeite. Jos PAKKO jotain miinusta löytää niin tavarakori sais olla isompi.
Tilavuudesta pakko mainita, että meijän kohta 5 vuotiaskin mahtuu hyvin kyytiin.
 
Älä osta!
Meillä ainakin renkaat alkoi hyvin äkkiä vemputtaa ja niin kävi myös kaverin kärryille. Nuo kenno renkaat menee äkkiä huonoiksi. Meillä renkaat vaihdettu jo kerran ja jatkossa menis omaan maksuun.. Takuu ei korvaa kaikkea. Ja meillä työnnettiin niissä viikon verran alle 10 kilon lasta..

MUuten kyllä ihanat mut nuo renkaat oli aivan hirveät ei kestä yhtään. En siis suosittele. Makuutila on muutenkin tosi pieni, turvakaari kun ei yhtäänl iiku. En tajua miten sinne lapsi mahtuu toppapuvussa ja vielä jonkin sorttisess alämpöpussissa.. Ei voi kyl mun mielestä jalat sen kaaren alle kätevästi sit mahtua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mamina:
voit ostaa miun teutoniat siihen tarkoitukseen :D ;)
meil on nyt teutonian fun yhdistelmät mut haluisin sellaset kunnon renkailla olevat ku muutettiin "maalle" ni tääl ei varmaa noita teitä aurata klo 6.30 mennessä talvella ja matkaa on kuitenkin jonnin verran!
niin niissä oli pienet etupyörät? meil on noissa miusta hyvänkokoset pyörät, hyvin liikkuu loskassakin:)
 
Scootereissa on se huono puoli että niihinhän ei saa kantokoppaa asennettua ja saa ottaa käyttöön vasta yli 6kk lapsella =)

Että jos vielä lisää lapsia aiot tehdä niin valitse toisen malliset vaunut :attn: :attn: :attn:
 
scootereista ei ole kokemusta henk. koht. kummitytöllä oli ja tykkäsivät älyttömästi :flower:
Emmaljungat on kuitenkin ihan laatua, keskimmäisellä oli ceroxit ja nyt kuopuksella on city jetit.

(city jettiéihin saa ostettua siis vaunukopan ja sit on se itse ratasosa erikseen mikä ei mene makuu asentoon.
Todella näppärät ja erittäin kivan näköiset, eikä tule vastaan joka päivä!)
 
Greippi
En ostaisi niitä lapselle, joka nukkuu vielä päiväunet vaunuissa. Selkänoja ei niissä mene ihan alas saakka. Teutonian Timmyissä menee ja ovat muutenkin paremmat kuin Scooterit.
 

Yhteistyössä