Nyt kyllä alkaa suoraan sanottune v*** tämä palsta ja ihmiset jotka täällä hengaa

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Oksettavia olette, oikeasti, menkää peilin eteen ja kattokaa ja miettikää, että haluatteko olla tollasia, mä en ainakaan haluis..

Leukistinen tai mikä v*** oletkaan hommaa elämä, uskovaiseks ihmiseks olet SAATANAN PASKA, tuskin pääset taivaaseen, helvetissä tavataan :D

Scarlett, voimia sulle ja hyvää jatkoa, mitään et ole tehnyt väärin.

Rieputarallaalle hyvää jatkoa!

Modeille voimia ja inspistä pitää tätä palstaa siistinä jatkossakin!

Mukavaa alkanutta vuotta 2011 ja tuokoon se tullessaan jokaiselle sitä mitä ansaitsee!!
 
jooopa
menepä vauva-lehden palstalle. Siellä sitä vasta onkin toisia äitejä ja toisten vanhemmuutta tukevia ihmisiä, todellakin.

semmoista ilkeyttä ja selkään puukottamista, asioiden vääristelyä ja olettamuksia, vedetään ihan hatusta diagnooseja ja väittämiä, millainen ihminen joku oikeasti on..

typerät provot ymmärrän, mutta en sitä, että kun joku aloittaa asiallisen ketjun tai aloituksen, siihen tulee pelkkää paskaa niskaan.
 
"vieras"
No on täällä kivojakin ihmisiä, paljonkin, mutta jotenkin ahdistaa tämä tiettyjen ihmisten "nurkkaan ajaminen" ja tosta uskovaisesta mulla ei ole edelleenkään mitään hyvää sanottavaa...tyrkky se on noiden kuviensa kanssa
 
[QUOTE="Vieras";22796750]Oksettavia olette, oikeasti, menkää peilin eteen ja kattokaa ja miettikää, että haluatteko olla tollasia, mä en ainakaan haluis..

Leukistinen tai mikä v*** oletkaan hommaa elämä, uskovaiseks ihmiseks olet SAATANAN PASKA, tuskin pääset taivaaseen, helvetissä tavataan :D

Scarlett, voimia sulle ja hyvää jatkoa, mitään et ole tehnyt väärin.

Rieputarallaalle hyvää jatkoa!

Modeille voimia ja inspistä pitää tätä palstaa siistinä jatkossakin!

Mukavaa alkanutta vuotta 2011 ja tuokoon se tullessaan jokaiselle sitä mitä ansaitsee!![/QUOTE]

Kiitos :) Vaikka jokainen onkin oman elämänsä herra niin onnentoivotuksille en koskaan käännä selkääni.
 
"Vieras"
ISO peesi :)

Ei mua kukaan tänne käske eikä pakota kirjoittelee, tämä palsta nyt on sattumoisin kuulunut mun elämään jo aikasta monta vuotta, tuleekohan tästä jo kohta peräti kymmenisen vuotta,
välillä menee etten käy ja sit kun käyn niin täällä on aina tämmöstä, eipä ollut ennen, ennen
juteltiin kivoja, naurettiin, välillä itkettiin, mut tämmöstä se ei ollut
 
kloiuhj
Muista, että vaikka se pahasuinen porukka on äänekäs, on se kuitenkin vähemmistönä. Ja vaikka joku ei se ystävällisin olisikaan, on meissä jokaisessa niiden huonojen puolien lisäksi jotain hyvääkin, aina se ei vain näy =)
 
menepä vauva-lehden palstalle. Siellä sitä vasta onkin toisia äitejä ja toisten vanhemmuutta tukevia ihmisiä, todellakin.

semmoista ilkeyttä ja selkään puukottamista, asioiden vääristelyä ja olettamuksia, vedetään ihan hatusta diagnooseja ja väittämiä, millainen ihminen joku oikeasti on..

typerät provot ymmärrän, mutta en sitä, että kun joku aloittaa asiallisen ketjun tai aloituksen, siihen tulee pelkkää paskaa niskaan.
Joo sieltä tulin kun hermot meni lopullisesti siihen meininkiin, ei ihan heti uskoisi että keski-ikä on siellä korkeampi :D:D:D
 
[QUOTE="Lila";22797026]Mikäs vika siinä sanassa sun mielestä on? Ihan käyttökelpoinen minusta. =)[/QUOTE]

Joo on käyttökelpoinen, mutta eikö tuu vähän 90-luku mieleen? Ei pahalla, mutta oli jotenki hellyyttävän :) vanhahtava sana, ja sit perään tollaset hirveät haukut : /. :ashamed:
 
"Vieras"
Kiitos, samoin sinulle oikein onnellista uutta vuotta ja kaikkea hyvää jatkoon! Toivottavasti saat tarvitsemaasi hoitoa.
En nyt kyllä usko, että asioiden ilmitulosta hoitoa tarttee, meitä on täällä monta ja kaikilla omat mielipiteensä asioista, ihmisistä etc. Mutta jos sulla on tunne et mun pitää mennä hoitoon ni laitappa lähete menemään :D
 
"Vieras"
tauko vois sinulle siis tehdä terää. Mukavaa uutta vuotta sinulle.
juu, vasta pidin 3 viikon tauon omasta tahdosta, pitänee ottaa lopullinen tauko tästä palstasta,
musta vaan tuntuu niin kamalan pahalta nuo hyökkäykset tiettyjä nimimerkkejä kohtaan, johon sorruin kyllä tässä ketjussa itsekkin:( paska minä, leukistiselle mukavaa alkanutta vuotta, ja OLEN PAHOILLANI (sanoin, tai no näpyttelin tosi inhottovasti, toivottavasti voit antaa anteeksi joskus miljoonan vuoden päästä)
 

Yhteistyössä