nyt kyllä meni aamukahvit väärään kurkkuun.. baby born nukeissa myrkkyä? !

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei helkkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei helkkari

Vieras
siis eikös juuri niiden, jos minkä pitäisi olla turvallisia & laadukkaita? ja nyt käsketään palauttamaan kauppaan... just. minä kun pistin miehen ostamaan sellaisen mukulalle pukin konttiin, että päästään isovanhempien tuomista kiinalaisista halpahalli nukeista :mad:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;22634903:
kyseessä taitaa olla new born baby nukke, kuva ja tiedot löytyy linkistä (ei siis ole sama kuin baby born) ! N

no tuo oli hyvä kuulla, kiitos :heart: taidan kuitenkin vielä hipsiä varastoon tarkistamaan, että se miehen ostama tosiaan on baby born..!
 

Yhteistyössä