Nyt kyllä loukkaannuin vaikkakin turhasta

Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
Kaikki pitkät on teistä amatsoneja ja ei-naisellisia? Se on hienoa, kun on hyvä itsetunto ja tyytyväinen itseensä, mutta mä en ymmärrä, miksi se pitää tuoda esille haukkumalla toisen kokoisia.

Ja hei; ihan sama, onko nainen pitkä, keskimittainen vai lyhyt. Se ei elämässä ole se ratkaiseva tekijä.

Amatsonithan on naisellisia. Sanoin yksi päivä tässä jotain amatsonin näköiseksi, mutta mä tarkoitan sillä semmosta taisteluasennetta enemmänkin.

Ja kaikenkokoiset naiset on ihania, ei kannata vertailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Minulle se että olen pieni on myös oikeasti tuonut ongelmia miesten kanssa! :/

Millasia ongelmia?

Sanotaan nyt vaikka sen verran että alistamista. En halua sen tarkemmin puhu asiasta täällä.

Moni nainen, suurin osa on fyysisesti miestä heikompia, noin keskimäärin. :hug: Se on ok, pitää vaan löytää mies, joka ei käytä väärin kokoansa.

Millasia ongelmia?

Sanotaan nyt vaikka sen verran että alistamista. En halua sen tarkemmin puhu asiasta täällä.

Okei, ei tietenkään tartte kertoa tarkemmin, anteeks :ashamed: :hug:

Kyllä toi mun mielestäkin kuulostaa enempi siltä että miehes tykkää sunsta juuri tuollasen kun olet ja olis outoa jos oisitkin pidempi. =)
Mä oon ite 160 ja kun on jotku korkeet korot jalassa niin mies on kans usein tuumannu, et "oho, ootpas sä pitkä".

Millasia ongelmia?

Mulla on onneksi niin iso ego ettei mun silmille hypi isotkaan äijät, saan ne asenteellani kuriin:)

Millasia ongelmia?

Mulla on niin suuri ego että saan asenteellani isotkin äijät ruotuun:)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:

Millasia ongelmia?

Mulla on niin suuri ego että saan asenteellani isotkin äijät ruotuun:)

No joo, mutta jos joku oikeesti on sua isompi, se tulee ja tekee sulle ihan mitä haluat, vaikka sulla ois mikä asenne, jos niikseen tulee.

Miten tuosta nyt voi loukkaantua? :D
Mä olen myös tällainen tappi (162cm), mies melkein 190-senttinen.
Oltiin kerran rappukäytävässä menossa meille sisään, ja seisoin siinä yläkertaan menevällä rappusella kun mies avasi ovea. Se katsoi ihmeissään, että olisipa hassua jos olisin noin pitkä.
En tajunnut loukkaantua :snotty:

Yhteistyössä