nyt kyllä kyrsii ihan kympillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vituttaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vituttaa!!!

Vieras
Oon ollu viimeset kuusi vuotta käymättä yksin missään, miehen kanssa ollaan käyty tänä aikana kolme kertaa iltariennoissa. Nyt olisin halunnut lähteä, lapset on oppineet nukkumaan läpi yön heräämättä. Sain idean tuossa yhdentoista aikaan, laitoin miehelle tekstarin että tulisi kotiin, sen piti olla kävelymatkan päässä tallilla korjaamassa veljen autoa. Ehdin jo laittautua, ja soitin puolen tunnin päästä, kun ei ollut vastannut. Tämä olikin sitten naapurin rantasaunalla, ja äänestä päätellen jo melko päissään.. se oli siellä naapurissa eilenkin, me lasten kanssa käytiin katsomassa kokkoa tuossa lähellä juhannustapahtumassa. Istuin tuossa kuistilla ja yritin rauhoittua, mutta pakko sanoa että nyt ottaa päähän, ja lujaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis olisit jättäny lapset yöksi yksin kotiin? Ehkä ei kovin hyvä idea, mä en ainakaa uskaltais, mitä jos herääki ja etsii äitiä??

Mie käsitin, että ap ois halunnut miehen kotiin vahtimaan lapsia päästäkseen yksin jonnekin.

Näin juuri!

Kyllä ottais muakin päähän,voi hitto.muistan kanssa kerran kun mies oli ajamassa,ajaa moottoripyörällä kilpaa ja kesäisin paljon pois...ja mulle piti lapsenvahdin tulla,otin toista siideriä meikit naamassa terassilla ,lapset nukkui ja sitten lapsenvahti ei päässytkään,mua ei ole ihan hetkeen ketuttanut niin paljoa,mutta se meni ohi:)

Ymmärrän sun fiilikset! :hug:

Joo, nukkumaan kai se on kammettava, huomenna on uusi päivä ja muksut nousee kuitenkin aamulla aikasin. Kait tästä ketutuksesta seviää, vaikka ei ollut kyllä itku kaukana...

Yhteistyössä