Tänään alkuraskauden ultrassa jäi moni asia vaivaamaan, mutta erityisesti nyt se, että lääkäri ei mitannut sillä koneella viikkoja. Kattoi vain silmämääräisesti, tosi nopeesti ja sinnepäin (tarkentamatta kuvaa yhtään edes) ja sanoi että näyttää kuin olisin viikolla 6. Kuitenkin monet on saaneet tietää, esim mun sisko, että raskausviikko 5+4 tms. Muutenkin vaikutti omituiselta, mutta tää häiritsee.
Kun kerroin, että menkkojen mukaan olen pitemmällä kuin luultavasti olen, niin kysyi että milloinkas se pahoinvointi sitten alkoi. Oli yllättynyt, että ei mulla ole pahoinvointia, eikä ole ollut edellisissäkään raskauksissa... miltäköhän aikakaudelta on toi ajatus, että pahoinvoinnista päätellään raskauden kestoa
Kun kerroin, että menkkojen mukaan olen pitemmällä kuin luultavasti olen, niin kysyi että milloinkas se pahoinvointi sitten alkoi. Oli yllättynyt, että ei mulla ole pahoinvointia, eikä ole ollut edellisissäkään raskauksissa... miltäköhän aikakaudelta on toi ajatus, että pahoinvoinnista päätellään raskauden kestoa