Nyt kyllä Antti ulos talosta! Jestas mikä tyyppi!!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Lueskelin tota bb:n sivuu ja voi morjes mitä se on laukonut!
Tais hiukan ottaa itsetunnon päälle Cherin pakit!
Ällöttävä jätkä! Ulos talosta sunnuntaina!
Saldorajat paukkuu täällä kun miinusviestiä lähetän!

Paras juttu oli eilen lähetyksen loppupuolella kun Antti oli tupakalla Juhanin kanssa..Antti kysyi: Onko täällä ketään muita ja pieras hirmu paukun..Joo, ei ollu kun Juhan ja 500 000 suomalaista jotka näki ja kuuli :)

Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Joo ja on olevinansa niin pelimiestä että! Kyllä hävettäis olla joku eukko, joka on tolle antanut... Josko semmosia on :D

No mä varmaan olisin antanut. Nimittäin tommonen väsytystaktiikka on niiiiiiiiin rasittavaa, helpoitenhan tommosesta kusipäästä pääsee eroon kun antaa sille piparia.

Minkälaisia ihmisiä siellä sitten pitäis olla? Se Tero esimerkiks on just sellainen "hajuton ja mauton" tyyppi. Niitä koko talo täyteen, niin sittenkö olis jees meininki?? Pitäähän siellä olla jonkun joka on ärsyttävä, muutenhan toi olis vieläkin typerämpi ohjelma!!!!!

Antti on totaalisen :x .

Mutta Zipaa mä ihmettelen. Miksi nukkuu An vieressä ja vaihtelee limaa ja sitten kumminkin kiljuu; hyyyyyi, lopeta? :o

No siis jooh, Zipan luonteelle ominaista jotta hänet pitää huomioida kokoajan ja niinhän Antti tekikin piparia metsästäessään siihen asti kunnes Zipa limaili Masan kanssa. Sen jälkeen Zipa olikin jo Antin mielestä pelle, jolla ei oikeita ystäviä olekaan.
Katkeruuden karvas vesi... :whistle:

Siis Antin luonnolle on käynyt pahasti kun Zipa on nyt suudellu+näyttäny kiinnostusta Masan kanssa ja näin eilen suorana BB Primestä kun Niko kysyi että"Haluatko Zipan?"Niin Antti vastas"Siis kaveri voin olla mutta ei me pystyttäs seurustelemaan,kävisin kokoajan vieraissa tai hirttäisin itteni"Zipa sano sit että "Mulla on ollu suhde 7v.eikä se mes pettäny mua kertaakaan"Aika törkee tyyppi toi Antti..

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Antti on totaalisen :x .

Mutta Zipaa mä ihmettelen. Miksi nukkuu An vieressä ja vaihtelee limaa ja sitten kumminkin kiljuu; hyyyyyi, lopeta? :o

No siis jooh, Zipan luonteelle ominaista jotta hänet pitää huomioida kokoajan ja niinhän Antti tekikin piparia metsästäessään siihen asti kunnes Zipa limaili Masan kanssa. Sen jälkeen Zipa olikin jo Antin mielestä pelle, jolla ei oikeita ystäviä olekaan.
Ketkeruuden karvas vesi... :whistle:

Joo ei oo Cheryllinkään käytöksessä kehumista. Samaahan se teki jo Harrillekin. Mutta tommonen ystävien "haukkuminen" on kertakaikkisen törkeä isku vyön alle...