Nyt kyllä ahdistaa ihan oikeasti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mulla oli kauheesti suunnitelmia tälle viikolle, pakollisia menoja ja mm psykiatrikäynti. No, eikös maanantaina kun olin kolme tuntia koulussa ollut,soitettu tarhasta että tyttö kuumeessa.
Eipä siinä, hain tytön kotiin ja maanantai meni sairastaessa. Tiistaina oli jo terve, mutta toki kotona. Aattelin että tänään pääsisin jo kouluun, ois ollut tosi tärkeä päivä.
Ja kutut! Poika alkoi yöllä oksentamaan. Eikun vaan kotona taas, tällä kertaa kaikki kun en rupea sairaan lapsen kanssa kuskailemaan muita hoitoon. Viimeyö oli tosi repaleinen, ja väsymys toki painaa. Huomennakin siis ollaan kotona, varuiksi, vaikka poika jo hyvältä vaikuttaa (usein kyllä tuo tauti pitää vaan lepohetken ja jatkaa seuraavana yönä...)
Niin, kotiin siis juuttuneena, ihan oikeasti ahdistaa. Eilen pääsin pikaisesti käväisemään kaupassa, muuten en ole kotoa poistunut enkä pääsekään poistumaan. Ihanat keväiset ilmat menee hukkaan, kun kökin kotona. AHDISTAA!!!
Anteeksi purkaus. Mulla on masennusta ja kaikki pienetkin vastoinkäymiset tuntuu suurilta. Ei vaan jaksais olla kotona...

[QUOTE="Hmmh";23263873]Eikö sinulla olisi ketään joka vois tulla lasten kanssa hetkeksi edes?[/QUOTE]

Ei oikeastaan, kuka nyt vapaaehtoisesti tulis vatsatautia hakemaan? Onneks meillä on ruokaa jne, niin ei ole pakko lähteä. Oma ahdistus tuntuu toki pahalle, mutta eiköhän se helpota...

Yhteistyössä