Meillä on kaksi lasta, pian 3v ja 7 kk ikäiset. Kolmatta lasta toivoisimme syntyväksi n. kahden vuoden kuluttua ja koska toivoisin voivani olla kotona siihen asti, kun mahdollinen kolmas lapsi täyttää 3 vuotta, esikoisemme ei mitä ilmeisimmin ole menossa päivähoitoon lainkaan. Kerhoissa kävisi siis kouluikään asti... Olen muutamalta taholta kuullut kommentin, jonka mukaan kerhot eivät riitä tytöllemme enää siinä vaiheessa, kun hän on n. 4-5-vuotias :| Kuulemma sosiaalisten taitojen kehittyminen vaatisi enemmän toimintaa lapsiryhmässä... Tämäntyyppisiä kantoja tältäkin palstalta olen toisinaan lukenut.
Tyttö on rauhallinen ja sensitiivinen luonne, hieman ujo tuumailija ja musta tuntuu että kerhoilu ennen kouluikää vaikka muutaman kerran viikossa olisi hänelle paras vaihtoehto. Tosin eärältä taholta kuulin että juuri tämän tyyppiselle lapselle päiväkotiympäristö olisi hyväksi...
Musta tuntuisi älyttömältä laittaa tyttö hoitoon edes osapäiväiseksi jos kerran itse olen kotona. Eli siis, riittääkö kerhoilut alle kouluikäiselle?
Tyttö on rauhallinen ja sensitiivinen luonne, hieman ujo tuumailija ja musta tuntuu että kerhoilu ennen kouluikää vaikka muutaman kerran viikossa olisi hänelle paras vaihtoehto. Tosin eärältä taholta kuulin että juuri tämän tyyppiselle lapselle päiväkotiympäristö olisi hyväksi...
Musta tuntuisi älyttömältä laittaa tyttö hoitoon edes osapäiväiseksi jos kerran itse olen kotona. Eli siis, riittääkö kerhoilut alle kouluikäiselle?