Nyt kun Suomeen on tullut se Tupperin vastike,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä tykkään tupperista itse siksi että siinä on takuu.

Se on kyllä yks huijaus koko tupperin takuu. Siitä olisi pitkä juttu kerrottavana, mutta sen vuoksi boikotoin tupperia lopun ikääni.

Ai- mun kohdallani se on aina toiminut. Ja sekin, että mun mummo sai 40 vuotta vanhaan kippoonsa vielä toimivan kannen, kun sulatti omansa... Ei toki ilmaiseksi, mutta kannen joka sopi, vaikka kyseistä kirsoa ei oltu valmistettu enää aikoihin.

No, kirjoittelenpa kokemukseni. Mun mielestäni siinä tupperin tuotteessa oli selvä valmistusvika, eikä sitä vaihdettu, vaan vastauksena sieltä tuli, että tuote on kolhiintunut. Kyseessä oli pieni Samba-kannu (kermakon kokoinen), jota käytin ainoastaan vieraskahvipöydässä, ja se oli rikkoontumiseen mennessä ollut käytössä vain noin 10 kertaa. Sen sanka meni poikki, kuin se olisi veitsellä leikattu. Eikä sitä siis vaihdettu. Niin iso hernepelto meni nenääni, että olen ikuisesti tupperin entinen asiakas. Sanoinkin jälleenmyyjälle, että ellei tukku sitä vaihda, niin en ikinä osta yhtäkään tupperia. Enkä ole ostanut. Säästyypähän rahatkin :)

Mutta nyt lähdemme käymään mummulassa, palaillaan illemmalla asiaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Miten tupperit eroaa muista tavallisista muovipurnukoista? Voisko joku pitää myyntipuheen tietämättömälle? :snotty:
Tupperissa pysyy nesteet valumatta kannen välistä. Muissa muoveissa ei tätä ominaisuutta ole. Mä kuljetan töihin eväitä ja juomia. Kassissa ei mikään muu astia kuin tupperi ole pitänyt sotkematta kassia.

Yhteistyössä