Nyt kun olen hoitovapaalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "gunilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"gunilla"

Vieras
Olen hoitovapaalla ja minulla on vakituinen työsuhde johon en haluaisi edes palata ja nyt minulle on tarjottu iltatyötä eri firmasta, voinko aloittaa duunit tässä uudessa firmassa, lapsi kuitenkin hoidetaan kotona, niin juokseeko kotihoidontuki silti?
Miten yleensäkään hoitovapaalla irtisanoudutaan kun on kuitenkin 1 kk irtisanomis aika ja lomat on lusittu :P

Hienoa jos joku osaa mua valaista :)

En osaa vastata muuhun, kun kotihoidontuki tulee sulle jos lapsi ei ole paivakodissa. Isovanhemmat tms sai hoitaa jonkun tietyn ajan vkossa ettei se vaikuttanut kuntalisaan, jos sellaista saatte. Kaytannossa ei kai kukaan sita seuraa paljonko muut hoitavat, mutta mina lopetin aikoinaan kuntalisan, koska meilla oli hoitaja joka paiva vajaat 2h.

Sulla varmaan on siella toissa joku sijainen, joten uskoisin irtisanomisen onnistuvan ilman irtisanomisaikaa. Tuossahan on yleensa se, etta yritykselle jaa aikaa etsia uusi tyontekija.

Paljonko sulla on hoitovapaata jaljella? Jos saisit tyonantajalta luvan menna sivutoihin, niin voisit olla toissa niissa myyntihommissa, mutta jos ne eivat olisikaan sun juttu, voisit palata takaisin omaan tyohosi. Jos et ole ennen tehnyt myyntihommia, voit huomata jonkun ajan kuluttua etteivat ne olekaan sinun juttusi. Nain sina et jaisi tyhjan paalle, vaan voisit menna hoitovapaan jalkeen vanhaan tyohosi ja etsia vaikka siina ohella sita uutta tyopaikkaa.

[QUOTE="Minna";23092716]Paljonko sulla on hoitovapaata jaljella? Jos saisit tyonantajalta luvan menna sivutoihin, niin voisit olla toissa niissa myyntihommissa, mutta jos ne eivat olisikaan sun juttu, voisit palata takaisin omaan tyohosi. Jos et ole ennen tehnyt myyntihommia, voit huomata jonkun ajan kuluttua etteivat ne olekaan sinun juttusi. Nain sina et jaisi tyhjan paalle, vaan voisit menna hoitovapaan jalkeen vanhaan tyohosi ja etsia vaikka siina ohella sita uutta tyopaikkaa.[/QUOTE]

Aloitin hoitovapaan tammikuussa ja en ole ilmoittanut hoitovapaan päättymisestä. Pientä arvailua olen antanut että palaisin syksyllä, mutta kun sain tämän mahdollisuuden päästä myyntityöhön niin houkuttelee. Olen toiminut myynti ja asiakaspalvelu hommissa aikaisemminkin ja olin typerä kun niistä hommista aikoinaan lähdin (nuori kun olin). Ja minulla on niin paljon ristiriitoja nykyisen esimieheni kanssa niin annan hänen voittaa ja lyön lapun kouraan että good bye ;)

Ajattelin että voisin tässä hoitovapaalla ollessani tehdä tätä myynti hommaa kun se on enimmäkseen ilta ja viikonloppu painotteista niin muksu voi olla isänsä kanssa eikä tarvitsisi hoitoon pientä laittaa :) Eli saan normaalisti kotihoidontuen vaikka saan vielä palkan uudesta työstä ?