Nyt kun aurinko on hiukan lupaillut kesää,

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
niin mulle iski paniikki. Kaveri aikoo pitää rantapippalot kesällä ja tietenkin siitä jatketaan baariin.

Eli mä tarvitsisin kesämekon.

Voisitteko antaa vinkkejä millaisen mä hankkisin?
Huomioon pitää ottaa se että mä olen lyhyt, ylipainoinen ja tiimalasi vartaloinen.

Eli otat sellaisen vaatteen mikä korostaa sinun muuhun kokoon nähden hoikkaa vyötäröäsi. Kaikki näkevät että sinä olet läski joten niitä ei tarvitse säkillä peittää. Ei tietenkään nuolemalla korostaakaan koska sekin on rumaa. Vedät jonkin sopivan kokoisen koltun mikä ei kiinnitä huomiota vääriin kohtiin ruumistasi ja vyötärölle sitten iso ja näyttävä vyö mikä kiinnittää katseen siihen tiimalasiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://bubbleroom.fi/product/bubbleroom-h/27871/beach-dress.aspx
ja selaile tuolta muitakin ranta-asuja :)

Ihana... Tosin haluasin mustan tai punaisen ilman pilkkuja.
Kunhan sinulla vain on riittävän hyvä ylävartalo ja sääret tuohon. Tuo ei sovi pullataikinakäsille ja helman pituuskin näyttää ylipainoiselle liian lyhyeltä. Jos helma loppuu keskelle paksuja reisiä saa se kantajansa näyttämään vieläkin lihavemmalta. Samoin tuo ei myöskään ole Ö-kuppisen valinta. Liian isot tissit menevät mauttomuuden puolelle eikä niihin pidä erikseen huomiota kerjätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ihana mekko mutta ei kaikkien päällä:
Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://bubbleroom.fi/product/bubbleroom-h/27871/beach-dress.aspx
ja selaile tuolta muitakin ranta-asuja :)

Ihana... Tosin haluasin mustan tai punaisen ilman pilkkuja.
Kunhan sinulla vain on riittävän hyvä ylävartalo ja sääret tuohon. Tuo ei sovi pullataikinakäsille ja helman pituuskin näyttää ylipainoiselle liian lyhyeltä. Jos helma loppuu keskelle paksuja reisiä saa se kantajansa näyttämään vieläkin lihavemmalta. Samoin tuo ei myöskään ole Ö-kuppisen valinta. Liian isot tissit menevät mauttomuuden puolelle eikä niihin pidä erikseen huomiota kerjätä.

Hetken mietittyäni tajusin että ton kanssa on vaikea käyttää rintaliivejä (ja mä en osaa olla ilman). Kuppikoko on D joten saattaa olla siinä ja siinä onko enää hyvä.

Helman pituus onkin sitten ongelma sinällään. Eli mä olen lyhyt ja etenkin jalat ovat lyhyet, joten muitten minimekko on helposti mulla polveen asti.

Yhteistyössä