Nyt kertokaas mulle hyvä nettiliittymä kannettavalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lasisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lasisilmä

Aktiivinen jäsen
04.01.2005
4 619
0
36
Kun asuntovaunukausi on alkamassa, ja millään en malttais olla viikonloppureissuilla ilman teitä :D

Mikä ois hyvä, edullinen, helppo nettiyhteys kannettavaan asuntovaunuviikonlopuiksi?

kotona meillä siis paikallisen puhelinyhtiön laajakaista, joten tulisko kyseeseen joku puhelimeen saatav littymä, eikö olis meinaan mahollista käyttää puhelinta "modeemina"..GPRS-yhteys..ko..kö?
Vai joku mokkula?
Nopeutta ei tarvii olla kauheesti, kuhan nettiin pääsee.
Ja edullinen kuukausimaksu, koska ainoastaan viikonloppuisin olis käytössä vaunuillessa.
Kiittää!!

Mulla on DNA:n mokkula, "keskinopeudella" ja maksaa kuukaudessa n.20 euroa. Netti pyörii ihan ok, mutta ihan joka paikassa tämä ei kyllä toimi, mutta niitä katvealueita taitaa olla kaikilla liittymillä. Oon ihan tyytyväinen, paitsi että asennus ei mennyt ollenkaan ohjeiden mukaan.

Kiitos hallatar!
Mie tossa kattelin Elisan liikkuva laajakaista-pakettia. olis 9,9? halvimmillaan, mutta perkule ku olis joku 24kk:n sopimus :/

Mites, jos ottas ihan jonku puhelinliittymän ja käyttäs tosiaan kännyä modeemina...Mitäs mahtaa maksaa suurinpiirtein ne GPRS-piuhat, joilla puhelin liitetään koneeseen? mulla on puhelimena Nokian 7373.

Yhteistyössä