nyt kerrotte onko tää vähän vai paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porkkana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinäänsä minusta on hassua et kysytään ruokamielipiteitä ja laitetaan sit esimerkiksi sellanen päivä jolloin ei ole syöny ns normaalisti.
Laittakaa mieluummin esimerkki sellaselta päivältä miten tavallisesti syötte lähes aina.

Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Sinäänsä minusta on hassua et kysytään ruokamielipiteitä ja laitetaan sit esimerkiksi sellanen päivä jolloin ei ole syöny ns normaalisti.
Laittakaa mieluummin esimerkki sellaselta päivältä miten tavallisesti syötte lähes aina.

Minä ainakin sanoin jo alussa että olisin normaalisti syönyt vaikka kuinka paljon kaikenlaista(siis melkeen mitä käteen sattuu kaupassa ja kotona) ja kerroin että tarkoitus oli keventää ja tästä kevennetystä ruuasta halusin rehellisen mielipiteen onko paljon vai vähän kun en itse ymmärrä tästä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Joo, vääränlaista syömistä kuten muutkin on jo kommentoineet.
Liity Kiloklubiin niin saat apua syömiseesi.
Mä syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä (tänään jauhelihakeittoa) aamulla ja illalla maustamatonta jogurttia lisukkeilla (hedelmää, marjaa, pähkinää jne. vähän mitä milloinkin)
Jonkun hedelmän välipalaksi ja aamulla lisäksi yhden ruisleipäpalan, samoin lounaalla.
Jos en saa päivän kaloreita muuten täyteen, napostelen pähkinöitä. Niistä saa hyvää rasvaa :)
Ja jos ruuaksi jotain muuta kuin soppaa, esim kanaa, sen kanssa paljon kasviksia, sekä lämpimiä että jotain salaattia.
Kasviksia kannattaa syödä reilusti.
Tarviipa tutustua tuohon klubiin! ja kiitti et annoit esimerkin hyvästä päivän aterioinnista,sitä just tarvitsisin :)

Ole hyvä! Mä olen 16 kg laihduttanut Kiloklubin avulla joten on tullut perehdyttyä asioihin melko lailla.
Muuten mun yks suosikkiruoka on kasvissosekeitto. Sen kanssa syön raejuustoa, keitettyä munaa tai vaikka broilerinsuikaleita (ei marinadia) niin saa proteiinejakin.

Yhteistyössä