Nyt kerrotte onko mulla iso maha vai pieni maha :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kasa:
Hui, sulla vielä parempi pöytä =)
Mutta noin vähän kiloja :'(

Joo, siinä pysyi kahvikuppi päällä. :D Oli kiva maha ja kiva tyttö sieltä tuli. :heart:
Äläkä niistä kiloista murehdi. Sä olet selvästi ollut tosi hoikka ennen odotusta. Yleensä raskauskilojen pudotus on helpompaa kuin tavallisen lihomisen, ainakin mulla oli. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Hui, sulla vielä parempi pöytä =)
Mutta noin vähän kiloja :'(

Joo, siinä pysyi kahvikuppi päällä. :D Oli kiva maha ja kiva tyttö sieltä tuli. :heart:
Äläkä niistä kiloista murehdi. Sä olet selvästi ollut tosi hoikka ennen odotusta. Yleensä raskauskilojen pudotus on helpompaa kuin tavallisen lihomisen, ainakin mulla oli. :)

Toivottavasti, eikä mua muutama jämäkilokaan masenna, pysyypähän lämpimänä talvella =)
Sulla on muuten mahan ja tytön lisäksi tosi kivat hiukset =)

Pieneltä näyttää viikkoihin nähden.
MUTTA kun huomaa katsoa tuota kuvaa missä raskaus on vasta alussa (?),niin tuo uudempi masukuva alkaa näyttään aika isolta.
Kyllä sä olet sitten hoikka ihminen,eikä todellakaan uskoisi että kiloja on kertynyt jo 22:)

Toivottavasti, eikä mua muutama jämäkilokaan masenna, pysyypähän lämpimänä talvella =)
Sulla on muuten mahan ja tytön lisäksi tosi kivat hiukset =)

Kiitos. =)
Eikä sulle varmasti muutama jämäkilo kovasti pahaa tekisi. :) Tuon ensimmäisen gallerian mahakuvan perusteella sä olet ihan tosihoikka.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=^nadia^&image_id=90972529

Kun kaikki sanoo et mulla on pieni maha viikkoihin nähen ja minusta tämä on valtava :D

Koska täältä saa aina totuuden, teen gallub :D

Ja muistakaakin peesata mua rakkaat :heart: :saint:

ihana masu :heart: ja hyvänkokonen, sopiva :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaunis masu:
Pieneltä näyttää viikkoihin nähden.
MUTTA kun huomaa katsoa tuota kuvaa missä raskaus on vasta alussa (?),niin tuo uudempi masukuva alkaa näyttään aika isolta.
Kyllä sä olet sitten hoikka ihminen,eikä todellakaan uskoisi että kiloja on kertynyt jo 22:)

Se toinen kuva on kesällä otettu. Kyllä tämä tosiaan tuntuu itsestä ihan valtavalle ja tietenkin noi kilot painaa, mutta ilmeisesti suurempiakin vatsoja on nähty :D

Minulla oli noilla viikoilla valtava maha,ja olin kuin valas.
Sinulla ei ole tainnut olla ylimääräistä ennen raskautta,tai ainkin siltä näyttää.
Itelläni jäi 10kiloa ylimääräistä tuohon mahan alueelle,sen vuoksi se näytti niin kamalan isolta jo rv 15.

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka Maria:
olikohan minä joku ihme ku odotin tuota poikaa niin ennen raskautta painoin 66 kiloa ja synnytysosastolla ku kävin puntarilla ennen synnytystä niin paino oli 72kg.

:o Ohhoh.
Mun äiti oli painanut 52kg kun oli menny pikkuveljeä synnyttää, sille ei ollu tyyliin yhtään kiloja raskauden aikana... Eli varmaan laihtunu sitä mukaa kun maha alkanu painaan, ihime touhua. :D

mulle tuli kiloja aivan järkysti vaikkei sitä kyn olis uskonut.. ennen odotusta painoin 65kg, lopussa 95kg:(. mut seuraavana päivänä synnytyksestä oli 17kg lähtenyt että loppuajan turvotusta se oli..

olikohan minä joku ihme ku odotin tuota poikaa niin ennen raskautta painoin 66 kiloa ja synnytysosastolla ku kävin puntarilla ennen synnytystä niin paino oli 72kg.

Mulla jäi paino kaksi kiloa miinuksen puolelle =) Mikäs kummajainen minä sitten olen??

Alkuperäinen kirjoittaja Teija:

Mulla jäi paino kaksi kiloa miinuksen puolelle =) Mikäs kummajainen minä sitten olen??

*kateellinen* =)

*kateellinen* =)

*lisää vettä myllyyn* Sairaalasta lähtiessäni painoin 14 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta =)

*kateellinen* =)

*lisää vettä myllyyn* Sairaalasta lähtiessäni painoin 14 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta =)

:headwall:
Älä piinaa toista enempää :D