Nyt kehun pomoani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap.

Vieras
Mäk7n aiba täällä valitan kaikesta, mutta nyt on syytä kehua. Kunnan laitoksessa kymmeniä vuosia toiminut esimies vaihtuu. Hänen tilalleen on jo tullut uusi.

Tämä uusi on heittämällä paras esimies, kenen alaisuudessa olen työskennellyt. Hän on paitsi pätevä, myös rivityöntekijä 20 vuoden takaa. Hän tietää työmme ja sen vaatimukset ja edellytykset. Hän ei pihistele rahassa, kun kyse on asiakkaiden tai työntekijöiden turvallisuudesta. Hän halusi tutustua jokaiseen ja puhuttelee työntekijöitään nimeltä ja esitteli itsensäkin etunimellä. Hän ei kaipaa egonpönkitystä, mutta ei myöskään koe tarvetta korostaa asemaansa. Hänen auktoriteettinsa on kiistaton, mutta hän ei käytä sitä mielivaltaisesti.

Hän kuuntelee ja oppii meiltä, ei sanele. Hän on luotettava, ei lörpöttele työntekijöiden asioita muille työntekijöille. Hän kehittää, ei jarruta. Näin ei saisi sanoa, mutta hän on mies ja siksi tolkun kaveri. Hän on maailmaa nähnyt, ei toimintatapoihin jumittuva. Ja mikä hienointa; Hän tulee itse tuuraamaan rivimiestä, jos tarve vaatii. Mä itse perehdytin pari päivää sitten pomoni. Hän istui suu supussa opettaessani ja teki kaiken ohjeeni mukaan. Hän oli edelleen hyvä rivityöntekijä. Hän on hyvä esimies!

Kehukaa omianne!

Yhteistyössä