Nyt kävi paska mummolle köpelösti!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nauratti kyllä tuon autoilijankin selitykset. Piti muka saada auto lähelle tavaroiden kannon ajaksi. Mitä lähellä se auto siellä pyörä/kävelytiellä oli ja noin pitkään?

Olipahan taas uutisointi... Mummo turmeli auton, vähän toi vaan sotki, en nyt puhuis turmelemisesta.

Tässähän näkyy ilmeisesti vaan osa sen puuhista. Mutta kumpaa on uskominen jos auton omistaja sanoo sen naarmuttaneen auton sivujakin ja ne menee uusiksi, vai mummoa joka sanoo vain heittäneensä lehtiä auton päälle ja ne tuskin naarmuttivat. Voisiko näin laskuttaa vaikka jo olleet naarmutkin...

Hyvin voi olla niin, että ukko seisottaa sitä autoaan jatkuvasti siinä lenkkipolulla ja siihen on useampikin mummo jo hermostunut aikaisemminkin ja heitellyt roskia siihen päälle. Tästä syystä mies on hankkinut kameran ja päättänyt kuvata rakkaan auton turmelijat.

Hyvin voi olla niin, että ukko seisottaa sitä autoaan jatkuvasti siinä lenkkipolulla ja siihen on useampikin mummo jo hermostunut aikaisemminkin ja heitellyt roskia siihen päälle. Tästä syystä mies on hankkinut kameran ja päättänyt kuvata rakkaan auton turmelijat.

Jälleen mietin samaa. :) Taitaa olla, että miehen motiivi hankkia tuo autokamera perustui juuri tuohon omaan parkeeraustyyliinsä, eli "minä, minä minä saan jättää autoni juuri sinne minne minua huvittaa..."

Kuten joku jo sanoikin, sakot kummallekin.

Tässä naapurustossa asuu pari häirikkömummoa. Kai ne on jotenkin dementoituneita :(

Toinen haukkuu vastaantulijat! Saattaa kääntyä ohikulkijoiden perään jossain 50 m päässä ja huutaa niille mölyämisestä... Ohikulkijat on jutelleet keskenään, puhuneet kännykkään tms. ei mitään äänekästä todellakaan. Kerran tämä sama mummo levitti suutuspäissään jonkun teinin lajittelemat mainospostipinot ympäri pihaa. Pinot olivat olleet ulko-oven vieressä sen aikaa kun jakaja nouti kärryjään ulkoiluvälinevarastosta.

Toisella mummolla on jotain kaunaa lähikauppaa kohtaan. Se jäi siellä kiinni näpistelystä, räyhäsi henkilökunnalle, yritti paeta, töni ja sylki päin paikalle kutsuttuja poliiseja. Kotiin ne sen oli vienyt, vaikka nuorempi ihminen olisi varmasti kiikutettu putkaan siitä hyvästä. Hän myös tahallaan törmäilee muihin asiakkaisiin ostoskärryjen kanssa. Kerran olen itse nähnyt hänen puristelevan tomaatteja rikki :D

Pelottavia vanhuksia!

Eiköhän tuo ole taas yksi virolaisremonttimies, joita Tapiola on puolillaan. Yksi sellainen meinasi ajaa hirveää ylinopeutta päälleni suojatiellä ja näytti vielä keskaria mennessään. Ihan oikein mummo teki, jos todella nämä samat häirikköautoilijat kyseessä.

Päiväkodin edessä eräs isä katsoo asiakseen parkkeerata kävelytielle tukkien sen kokonaan.Päiväkoti ja koulu ovat samassa rakennuksessa.Mukava siinä muiden koukata tien kautta jossa kulkee bussitkin...Isä kerjää vaan sitä että joku törmää siihen fillarilla tai joku aikuinen hermostuu ja vetäisee avaimella kylkeen.Suoraan sanottuna tekisi itsekin mieli tehdä niin...Päiväkodin parkkipaikka on ihan vieressä.Mutta kun minäminäminä parkkeeraan just sinne minne haluan:kieh:

Yhteistyössä