Nyt kannattaa emännöidä Swipen kutsut!!! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liljan-kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

liljan-kukka

Jäsen
31.05.2006
620
0
16
Olen HomCaren jälleenmyyjä ja nyt saimme aivan uskomattoman tarjouksen koko syksyksi emännillemme!!!
Eli kun pidät kutsut syys-loka-marraskuussa, Emäntä on oikeutettu ostamaan aivan mahtavan levymoppisettimme 25?:lla!! Normaalihinta moppisetille on 55?! Settiin kuuluu: Levymoppikehys, Alumiininen teleskooppivarsi, kuivamoppi, märkämoppi, crystal kuivaliina (ikkunoihin, peileihin viimeistelyliina).

Lisäksi emäntä saa valita kahdesta tuotteesta noina kuukausina (tuotteet vaihtuu kuukausittain). jos kutsujen myynti on väh. 250?, emäntä saa valita ilmaisen tuotteen kahdesta eri tuotteesta.

Vielä tämän lisäksi emäntä saa normaalin kutsuedun!! Jos kutsujen myynti on 100?- 10? alea omasta ostosta, myynti 150? - 15? alea, 220? - 20? alea, 300? - 25? alea jne... Päivätyistä jatkokutsuista emäntä saa 5?/kutsut. (Enintään 3 kutsut).

MYös Bonustilauksista emäntä saa kyseiset edut, ilman kutsuetua!

Ja jos olet/haluat liittyä kätevään clubiimme, niin saat silloinkin tuon saman mopin 25?:oon!!

Itse asun Etelä-Pohjanmaalla, jos asut lähialueella ota yhteyttä y-viestillä niin päivätään kutsut Jos haluat liittyä clubiin tai tietää siitä lisää saa laittaa y-viestiä
www.homcare.fi löydät lähimmän jälleenmyyjäsi, jos et alueellani asu ja haluat kutsut pitää

Täällä myös HomCare jälleenmyyjä. Myös minä voin tulla kutsut pitämään, asun Oulun läheisyydessä, pidän esittelyjä myös Kalajokilaaksossa. Emännille on tosiaa todella hyvät edut nyt, kuten Piikuli edellä kirjoittikin. Jos kutsujen pito/bonustilauksen teko kiinnostaa tai liittyminen NaturCare Clubiin, niin ota yhteyttä. Laitan sitten tulemaan sähköpostiisi emäntäkirjeen, josta ko. edut selviää vielä paremmin.

Ota rohkeasti yhteyttä homcare1970@luukku.com
:attn: :attn: :attn: :attn:

Yhteistyössä