Mika Aaltola kommentoi ehdotusta presidenttikisaan lähtemisestä – "Olen sanonut, että jonain päivänä...”
Aaltola kommentoi näkemyksiään Ilta-Sanomille sen jälkeen, kun Ben Zyskowicz väläytti uudenlaista ehdokasvalintaa kokoomukselle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Viime päivinä on tullut selväksi myös se, että maassa on myös vanhakantaisia voimia, suomettumisen häntiä ja Natoon liittymisen jarruttelijoita, joita vastaan olen."![]()
Mika Aaltola kommentoi ehdotusta presidenttikisaan lähtemisestä – "Olen sanonut, että jonain päivänä...”
Aaltola kommentoi näkemyksiään Ilta-Sanomille sen jälkeen, kun Ben Zyskowicz väläytti uudenlaista ehdokasvalintaa kokoomukselle.www.is.fi
Perussuomalaisia."Viime päivinä on tullut selväksi myös se, että maassa on myös vanhakantaisia voimia, suomettumisen häntiä ja Natoon liittymisen jarruttelijoita, joita vastaan olen."
Aaltola tarkoittaa vasemmistoa.
Vasureita. Te vasurit ette halunneet edes uusia hävittäjiä Hornetien tilalle.Perussuomalaisia.
Jos tämä olisi vauvapalstalla, niin saisi miettiä, että ehtiikö oma mielipide esille ennenkuin koko ketju olisi poistettu. Täällä on helpompi olla!
Eduskunta viimeistelee Nato-ratkaisua – vasemmistoliitosta arvostelua kiirehtimisestä: ”Nyt sitten odottelemme täällä Naton eteisessä”Perussuomalaisia.