Tämä viesti tulee tänne vähän turhan myöhään, mutta kai tästä on jollekin hyötyä.
Itse söin niitä 20/75 pillereitä melkein 2 vuotta. Tässä tulee kaikki havaitsemani haittavaikutukset näistä pillereistä: kaikki halut seksin suhteen katos heti, alakerta kuivu saharan autiomaaks ja limakalvot
emättimessä oheni ihan paperin ohueks.. Sitte mun paino nousi about 10kg, vaikken muuttanu elämäntapojani millään tavalla. Mulla alko polvet oireileen kaikesta rasituksesta (särkee joka päivä ja kerää nestettä jos rasitan niitä). Mulla alko tuleen päänsärkyjä muulloinki ku taukoviikoilla. Mulla lähti kirjaimellisesti puolet hiuksista (onneks oli luonnostaan tosi paksut, muuten oisin varmaan kalju). Sitte mulla alko hiivakierre, kärsin myös muutamat vaginoosit ja pissatulehdukset. Muutenkin yleinen mieliala laski, en saanu mitään aikaseks, äksyilin kaikille, tulin itkuherkäks jne.. Olisin halunnu vaa nukkua ja syödä. Sitte mulle ilmaantu endometrioosi kipuja vastaavia kramppeja (oon menossa ens viikolla ultraan).
Hyviä puolia kesti ekat 6kk, menkkakivut lähti ja vuoto niukkeni ja iho parani. Nyt nekin on taas entisellään. Lopetin pillerit viikko sitten ja huomaan nyt jo eron mielialassa.