Nyt kaipaisin kokemuksia sellaisista pillereistä kuin GESTINYL

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ilman mitään sivuvaikutuksia olen käytellyt vuosia. oli ihan iloinen yllätys kun perhesuunnittelukeskuksen gyne esitteli nämä puolet halvemmaksi vastaavaksi vaihtoehdoksi yasminelleille, joista olin koko opiskeluaikani maksanut...

Olisko lisää kokemuksia? erityisesti kiinnostaa tuon 30/75 vahvuuden käyttäjät. googlasin hieman ja huomasin että esim femoden sisältää täysin samat aineet ja määrät kun tää gestinyl. että femoden käyttäjät voi kanssa kertoa kokemukset.

no siis mä oon ny puol vuot syöny niit 20/75 ja must on alkanu tuntuu vaa jotenki iha vitun tyhjält, mikää ei kiinnosta ja kaikki on paskaa. itken usein ja suutun iha pikkuasiast ja oon iha kiukku koko aja. lisäks oon lihonu 3 kiloo ja on koko aja iha vitu turvonnu olo ja läski ja ällöttää ja väsyttää kans.

en tiiä kuvittelenk vaa et toi kaikki johtuis pillereist, mut jotenki toivon niin ni olis helppo vaa vaihtaa ku jos mul on oikeesti joku masennus ni se on vaikeempi. soitan täs ens viikol ehkäsyneuvolaa ja varaan ajan ni koklaan jotaa muuta. tä ei oo kivaa

Tämä viesti tulee tänne vähän turhan myöhään, mutta kai tästä on jollekin hyötyä.

Itse söin niitä 20/75 pillereitä melkein 2 vuotta. Tässä tulee kaikki havaitsemani haittavaikutukset näistä pillereistä: kaikki halut seksin suhteen katos heti, alakerta kuivu saharan autiomaaks ja limakalvot
emättimessä oheni ihan paperin ohueks.. Sitte mun paino nousi about 10kg, vaikken muuttanu elämäntapojani millään tavalla. Mulla alko polvet oireileen kaikesta rasituksesta (särkee joka päivä ja kerää nestettä jos rasitan niitä). Mulla alko tuleen päänsärkyjä muulloinki ku taukoviikoilla. Mulla lähti kirjaimellisesti puolet hiuksista (onneks oli luonnostaan tosi paksut, muuten oisin varmaan kalju). Sitte mulla alko hiivakierre, kärsin myös muutamat vaginoosit ja pissatulehdukset. Muutenkin yleinen mieliala laski, en saanu mitään aikaseks, äksyilin kaikille, tulin itkuherkäks jne.. Olisin halunnu vaa nukkua ja syödä. Sitte mulle ilmaantu endometrioosi kipuja vastaavia kramppeja (oon menossa ens viikolla ultraan).

Hyviä puolia kesti ekat 6kk, menkkakivut lähti ja vuoto niukkeni ja iho parani. Nyt nekin on taas entisellään. Lopetin pillerit viikko sitten ja huomaan nyt jo eron mielialassa.

Uusimmat

Yhteistyössä