nyt kaikki

antamaan hyviä laihdutusohjeita ja kannustamaan!! pitää saada painoa pois ja paljon!!motivatio ja keinot kadoksissa mutta tahto korkealla. ja jos on hyviä ruokaohjeita niin saa antaa =) ja muita jotka aloittamassa niin kerrotaanko yhdessä tuloksia ja keinoja? minä imetän joten senkin puolesta ne keinot täytyy olla ns. vauva ystävällisiä...

kiitos jo etukäteen tuhannesti :hug:

Hilppa
Minäkin täällä haluaisin painoa tiputtaa sellaset 10 kg. Kesällä tuli takas ne 4 kg jotka keväällä sain pois :ashamed: , mutta nyt oon päättäny saada ne kaikki 10 kg pois yhteen menoon ja sen jälkeenkin syödä terveellisesti ja liikkua mahdollisimman paljon. Arkisin en loppujen lopuksi syö paljoa mutta en kait sitten kuluta tarpeeksi paljon. Herkkuja syön joskus viikonloppuisin.
Ostin jumppakuminauhankin, josko siitä olis apua sisäliikuntaan, tykkään tehdä kävelylenkkejä (onhan meillä koirakin ), juoksemisesta en pidä. Jumpassa käyntikin vois olla hyvä juttu, mutta tuntuu että koskaan ei le sopiva hetki lähteä sinne, parempi jumpata kotona, kun vaan tulis tehtyä.

No. eipä ole jos satut tuntemaan jonkun jholla on nuo piste-ohjeet ja saat ne lainaksi häneltä.
Mut luulempa jotta tuo lainaaja mielellään ottaisi pienen "korvauksen" vastaan. B)

Minä tein niin jotta tilasin kirjekurssin aloitus paketin ja lähdin niitä noudattamaan. Siinä paketissa on kaikki ne perustiedot pisteistä. ;) Maksoi nuuten n. 50? postkuluineen. Vaan "nälkähän" se yllätti kun paino alkoi puntaris tippua alemmalle kymmen luvulle. :LOL: :LOL:
Elikkäs nyt sitten olen jatkoa tilailemas seuraavalle kahdeksalle viikolle. :whistle:

Joten henk.koht olen kyllä sitä mieltä jotta liity mukaan joko ryhmään tai kirjekurssille niin saat OMAT piste vihkoset joita voit hyödyntää juusr sinulle soopivina ajankohtina. B) B)

Yhteistyössä