P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:Typerä, alentava käsite. :x
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Eikös puuman pidä olla yli 45 v? En oo kyllä muutenkaan, en oo nuorempien miesten perään. Vai täytyiskö koettaa, kun tästä vielä vähän vanhenee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Puumis:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Eikös puuman pidä olla yli 45 v? En oo kyllä muutenkaan, en oo nuorempien miesten perään. Vai täytyiskö koettaa, kun tästä vielä vähän vanhenee![]()
Se riittää, että mies on nuorempi naista
Alkuperäinen kirjoittaja Puumis:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Eikös puuman pidä olla yli 45 v? En oo kyllä muutenkaan, en oo nuorempien miesten perään. Vai täytyiskö koettaa, kun tästä vielä vähän vanhenee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Ai sitäkö se tarkottaa että tykkää nuoremmista miehistä? No, mun mies on mua 4 vuotta nuorempi..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:Alkuperäinen kirjoittaja Puumis:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Eikös puuman pidä olla yli 45 v? En oo kyllä muutenkaan, en oo nuorempien miesten perään. Vai täytyiskö koettaa, kun tästä vielä vähän vanhenee![]()
No hörönlöröt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä puuma on semmonen kypsempi nainen, joka on nuorten miesten, melkein vielä poikien, kanssa. Vastaava nimitys miehestä olisi vanha elostelija.
Alkuperäinen kirjoittaja Puumis:Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:Alkuperäinen kirjoittaja Puumis:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Eikös puuman pidä olla yli 45 v? En oo kyllä muutenkaan, en oo nuorempien miesten perään. Vai täytyiskö koettaa, kun tästä vielä vähän vanhenee![]()
No hörönlöröt.
Tänne riittää aivan mainiosti. Mun pino niin saan päättää.
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä puuma on semmonen kypsempi nainen, joka on nuorten miesten, melkein vielä poikien, kanssa. Vastaava nimitys miehestä olisi vanha elostelija.
No ikäni puolesta kyllä alan olla jo aika kypsä, mutta ei kyllä mitkään poikaset kiinnosta.. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Se meinaa sitä että ikäeroa on semmoset 10 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:Niin, mutta oikeastihan ei puuma ihan sitä tarkoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Puumis:Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:Niin, mutta oikeastihan ei puuma ihan sitä tarkoita.
Olen pahoillani jos pino loukkaa totuutta. Mutta nyt ei oteta asiaa vakavasti. Tiedän kyllä, että on ihmisiä joille termit ovat vakava paikka, mutta silloin ei kannata tulla sinne missä sitä ei vakavasti oteta. Eikö niin? Se on vain itsensä kiusaamista.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Et sä näytä miltään kypsältä.
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Et sä näytä miltään kypsältä.
Kiitos vain! Oikeesti kyllä otan tuon kohteliaisuutena.
![]()