Nyt kaikki palstan puumat pinoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puumis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen liian nuori puumaksi. Mun mies on kyllä mua 13 päivää nuorempi. (ja jotkut teinipojat ei tajua, etten ole heidän ikää, mutta koska mulla ei ole heitä kohtaan aikeita, en ehkä kelpaa puumaksi.)

Mä näin eilen pari puumaa festareilla..... termillä 'vanha lumooja' kutsutaan mun piireissäni :D

Yhtä lumoojatarta oli hauska seurata, kun näki jo kauas että ei yhtään piittaa musiikista ja tylsääkin oli. Mutta tukka sotkussa piti vain koettaa olla uskottavan näköinen :whistle:

Ei muuten, jokainen tekee tavallaan, mutta kun mä tunnen sen naisen ja piti hetken miettiä että hetkinen, kuka tää onkaan? Oli niin muuttunut tyyli.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Eikös puuman pidä olla yli 45 v? En oo kyllä muutenkaan, en oo nuorempien miesten perään. Vai täytyiskö koettaa, kun tästä vielä vähän vanhenee :p

Se riittää, että mies on nuorempi naista

Alkuperäinen kirjoittaja Puumis:
Eikös puuman pidä olla yli 45 v? En oo kyllä muutenkaan, en oo nuorempien miesten perään. Vai täytyiskö koettaa, kun tästä vielä vähän vanhenee :p

No ei kai? Jos nainen on 20 ja "mies" 18, niin ei se nainen ole mikään puuma, vaan oikeastaan vielä tyttönen.

Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Ai sitäkö se tarkottaa että tykkää nuoremmista miehistä? No, mun mies on mua 4 vuotta nuorempi.. :D

Mun mielestä puuma on semmonen kypsempi nainen, joka on nuorten miesten, melkein vielä poikien, kanssa. Vastaava nimitys miehestä olisi vanha elostelija.

Jaa. No mulla ei oo kuin 2 krt ollut nuorempi poikaystävä. 17-vuotiaana 4 kk nuorempi ja kun olin noin 23-26 v 3 v nuorempi. Ja vanhempia on sitten ollut jopa yli 20 v vanhempia, 14-19 v, tai sitten perinteiset 2-3 v.

Sinkkuaikana pääsin lähimmäs puumaa. Olin itse jotain 26 ja poika just ja just 19 v. Söpö oli ja kovin innoissaan, mutta ei poikaystävämateriaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja SugarBabyLove:

No hörönlöröt.

Tänne riittää aivan mainiosti. Mun pino niin saan päättää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä puuma on semmonen kypsempi nainen, joka on nuorten miesten, melkein vielä poikien, kanssa. Vastaava nimitys miehestä olisi vanha elostelija.

No ikäni puolesta kyllä alan olla jo aika kypsä, mutta ei kyllä mitkään poikaset kiinnosta.. :x

No hörönlöröt.

Tänne riittää aivan mainiosti. Mun pino niin saan päättää.

Niin, mutta oikeastihan ei puuma ihan sitä tarkoita.

Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No ikäni puolesta kyllä alan olla jo aika kypsä, mutta ei kyllä mitkään poikaset kiinnosta.. :x

Et sä näytä miltään kypsältä.

Olen pahoillani jos pino loukkaa totuutta. Mutta nyt ei oteta asiaa vakavasti. Tiedän kyllä, että on ihmisiä joille termit ovat vakava paikka, mutta silloin ei kannata tulla sinne missä sitä ei vakavasti oteta. Eikö niin? Se on vain itsensä kiusaamista.

Olen pahoillani jos pino loukkaa totuutta. Mutta nyt ei oteta asiaa vakavasti. Tiedän kyllä, että on ihmisiä joille termit ovat vakava paikka, mutta silloin ei kannata tulla sinne missä sitä ei vakavasti oteta. Eikö niin? Se on vain itsensä kiusaamista.

Miten totuutta loukataan? Ja en mä ole mikään puuma.

Yhteistyössä