NYT kaikki! OIKEESTI hyvin pesevä shampoo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasva letti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasva letti

Vieras
Vaikka mitä oon koklannu ja joka päivä on hiukset pestävä, ni tuntuu et jos illalla pesee, ni jo aamulla on tahmeet/rasvaset vaikka en edes mitään vaahtoa tms. laita.

MIKÄ OIS HYVÄ JA ERITTÄIN PESEVÄ SHAMPOO?

Ethän käytä hoitoainetta liikaa? Joskus liian tiheään peseminen jopa rasvoittaa helpommin hiuksia!
Itekin kärsin joskus siitä ongelmasta, et hiukset ei pysyny puhtaina. Nykyään käytän Doven hiustuotteita ja tykkään kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ethän käytä hoitoainetta liikaa? Joskus liian tiheään peseminen jopa rasvoittaa helpommin hiuksia!
Itekin kärsin joskus siitä ongelmasta, et hiukset ei pysyny puhtaina. Nykyään käytän Doven hiustuotteita ja tykkään kovasti.

en käytä muuta kuin suihkutettavaa muutaman suihkauksen. muuten en saa hiuksiani selväksi kun on niin takkuset.

joko ihan kampaamosta kunnon shampoot, siellä osaavat neuvoa, tai sitten Avonin Naturals sarja, ei haittaa vaikka joka päivä pesis, on mietoja eivätkä tee tahmeaksi hiuksia

http://www.vo5.fi/tuotteet-rasvoittuvat.html

tuota mies käyttää ja sanoi että hyvää on. Meillähän on eri tyyppiset hiukset ja päänahka joten se mikää sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle, joten kannattaapi kokeilla ja muutenkin shampoomerkkiä vaihdella usein.

Alkuperäinen kirjoittaja riina:
Parturista ostettavat shampoot. n. 10e/pullo. niitä käyttämällä olen voinut pitää kolmen päivän välin hiustenpesussa.

ostan yleensä tavaratalon kosmetiikka osastolta esim. wella tms. väriä on päässä ja raitaa myös joten ostan myös väriä säästäviä shampoota

Parturista ostettavat shampoot. n. 10e/pullo. niitä käyttämällä olen voinut pitää kolmen päivän välin hiustenpesussa.

juuri niin, tavarataloissa ja ns, normikaupoissa myytävät hiusten hoito tuotteen eivät ole hyviä...
käypä kampaamo liikkeessä hankkimassa laadukkaat tuotteet, siellä osaavat myös varmasti neuvoa ja suositella oikeita tuotteita sinun hiuslaadullesi.

Ensinnäkin kaupassa myytävät shamppoot kuten vo5, pantene, dove jne.. sisältävät yleensä silikonia yms tarpeettomia aineita, jotka saavat shamppoon vaahtoamaan paremmin ja saavat tukan näyttämään kiiltävältä. Mutta. Ne eivät oikeasti ole todellakaan hyviä tukalle!! Varsinkin kun suomalaisten hius on ohutta ja lasimaista, joten esim se shappooissa oleva silikoni latistaa hiuksia entisestään. Joten jos sillä omalla tukalla ei ole väliä, niin peskää vain niillä kaupan halppis shamppoilla.

Vain ja ainoastaan kampaamoista ostettavat shamppoot on tukalle hyviä, koska niistä uo turhat aineet on jätetty pois. Että näin!! Ja kampaamoista löytyy muös niitä suht edullisia vaihtoehtoja, aina ei tarvitse ostaa sitä kalleinta sieltäkään. Mutta mitään hairstoren omia merkkejä en suosittele silloinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jeesu:

juuri niin, tavarataloissa ja ns, normikaupoissa myytävät hiusten hoito tuotteen eivät ole hyviä...
käypä kampaamo liikkeessä hankkimassa laadukkaat tuotteet, siellä osaavat myös varmasti neuvoa ja suositella oikeita tuotteita sinun hiuslaadullesi.

normikaupan shampoihin en luota mut tuolla tavaratalossa yms. parturishopeissa kun on niitä samoja mitä parturikampaajat käyttää ni luulis ny niiden olevan hyviä!

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
joko ihan kampaamosta kunnon shampoot, siellä osaavat neuvoa, tai sitten Avonin Naturals sarja, ei haittaa vaikka joka päivä pesis, on mietoja eivätkä tee tahmeaksi hiuksia

No avonin shampoilla ei ainakaan puhdasta tule!

Mun mielestä taas on turha pistää rahojaan kalliisiin kampaamotuotteisiin. Valitse vaan kaupasta sellanen, jossa lukee kyljessä 'rasvoittuville hiuksille'. Mulla rasvottuu kanssa nopeasti ja kampaajatkin on olleet sitä mieltä, että mulla vaan on sellanen päänahka/hiukset. Toisilla vaan on.

Eli mun neuvo on: pese hiukset aina aamuisin! Niin minäkin teen. Ei siinä auta vaikka ois aikanen töihinlähtö ni pestävä on. Illalla pestyt on aamulla väistämättä likaisen näköset, ehtiihän ne siinä monta tuntia rasvottua.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
http://www.vo5.fi/tuotteet-rasvoittuvat.html

tuota mies käyttää ja sanoi että hyvää on. Meillähän on eri tyyppiset hiukset ja päänahka joten se mikää sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle, joten kannattaapi kokeilla ja muutenkin shampoomerkkiä vaihdella usein.

Samaa kehun itsekin.. tulee todella puhtaan "narskuvat" hiukset. :D