Nyt kaikki mun avukseni etsimään yhtä britti?näyttelijää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Tuli tuosta "parhaimman näköinen julkkimies" -ketjusta tämmönen mieleen:

Kun jonkin aikaa sitten tuli Ylellä (?, en oo varma kanavasta) leffa (tai sarja, en nähnyt kuin lopun), jossa näytteli pirun hyvännäkönen mies. Löysinkin silloin heti jo netistä sen miehen, mut nyt aloin uudestaan muistella sitä ja en enää kuolemaksenikaan muista nimeä!! :whistle:

Ja mä kun olen tämmönen, että jos joku jää häiritsemään (pienikin juttu), niin mun täytyy saada se selville :saint:

No vihjeitä: brittinäyttelijä, mies, syntynyt 80-luvulla. Söpö :xmas: Ja mulla on pienenpieni mielikuva, et nimessä olis ollu "Shaw" tjt. mut tästä en oo varma...

Auttakaa pakkomielteistä :wave: :flower: :D

Liam+Garrigan+2011+DPA+Golden+Globes+Gift+Dw7575Iq1cfl.jpg

Liam Garrigan?

http://www.google.fi/imgres?q=peter+serafinowicz&hl=fi&client=firefox-a&hs=bMP&sa=X&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1440&bih=720&tbm=isch&prmd=ivnso&tbnid=ElF0BOYzUE3RKM:&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Serafinowicz&docid=BaCdaBf6OjK0AM&w=220&h=286&ei=Lq8zTsaMMIal-ga55an7DA&zoom=1

peter serafinowicz? :heart:

Sorryyy, kävin puskissa keräämässä aamupalamarjoja :p

Kattelin läpi noi teidän ehdotukset ja kukaan ei täsmänny...

Tää on niin tätä: mä en nimittäin edes muista siitä leffasta(?) mitään juonta, enkä edes sitä milloin se tuli (muuta kuin ehkä 3-1 viikkoa sitten :whistle:). Mä oon nimittäin täydellisen hyvä blokkaamaan mielestä kaikki epäolennaiset tiedot, paitsi, että se nää tiedot nyt enää oliskaan niin epäolennaisia tässä vaiheessa :rolleyes:

Pitää tutkailla vielä tota Pepparin linkkiä!

No dääm tosiaanki.
Taitaa jäädä arvoitukseksi tämä. Yritin taas etsiä erilaisilla hakusanoilla, mutta ei tuottanut tulosta.

Nyt mun ehkä välillä pitää antaa perheelle "laatuaikaa" sen sijaan, että etin koneella vieraiden miesten kuvia :saint:

Yhteistyössä