V vieras Vieras 29.01.2008 #1 auttakees minuu. tartteisin jonkun tosi kivan runon tai lorun pätkän tytön 1v synttärikutsuun
K kasniin Vieras 29.01.2008 #2 Synttärit on hauska juttu,silloin vaihtuu ikä tuttu. Tervetuloa siis meille,kakkua ja kahvia tarjoon teille. Onpas hassua väkeä,laskevat saavilla mäkeä. Vaan eivätpä laske suotta,täytän _._._ 1 vuotta.
Synttärit on hauska juttu,silloin vaihtuu ikä tuttu. Tervetuloa siis meille,kakkua ja kahvia tarjoon teille. Onpas hassua väkeä,laskevat saavilla mäkeä. Vaan eivätpä laske suotta,täytän _._._ 1 vuotta.
Gekkolisko Aktiivinen jäsen 17.01.2007 8 486 0 36 29.01.2008 #4 Tulee musta jo vuosikas! Askeleita otan horjuen sanojakin tapailen, äitiä aina tottele en. Tulkaaa kanssamme juhlimaan nyt kun jätän vauvaiän taa.
Tulee musta jo vuosikas! Askeleita otan horjuen sanojakin tapailen, äitiä aina tottele en. Tulkaaa kanssamme juhlimaan nyt kun jätän vauvaiän taa.
Neiti Nöttönen Jäsen 17.10.2005 68 0 6 29.01.2008 #5 meidän ...... vallaton, pian yksivuotias on. tervetuloa juhlimaan, kanssamme kakkua maistamaan.
N no Vieras 29.01.2008 #8 yleensä mä soittelen kummit, mummit, papat ja sukulaiset läpi ja kutsun henkilökohtaisesti juhlimaan. mä ainaskaan en ole mitään kutsuja laitettu eikä kyllä olla koskaan saatu itekkään vaik on paljon kummilapsia ja sukulaislapsia...
yleensä mä soittelen kummit, mummit, papat ja sukulaiset läpi ja kutsun henkilökohtaisesti juhlimaan. mä ainaskaan en ole mitään kutsuja laitettu eikä kyllä olla koskaan saatu itekkään vaik on paljon kummilapsia ja sukulaislapsia...