Nyt kaikki ihanat ideat isyyspakkaukseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Mä mietin että jos ostas kylpyammeen mihin ne kamat sullois mutta nyt vielä on hakusessa että mitä sitä sitten ostais? Ideana on ollut mm.

- energiajuomaa
-sisupastilleja
- kylpyleluja
- tuttipullo
- joku tekstibody tyyliin ´isi on paras´tms. Mutta mistä niitä saa??

Ideoita kiitos :flower:

yhdessä syrjäkylässä on sellanen pikkunen "sekatavarakauppa" missä on ja niihin isin sukkiin oli liitetty pienet lvauvan sukat kiinni. eli oli sinistä/punasta ja valkosta vaihtoehtona vauvan sukissa.

Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Jos amme tuntuu liian isolta, niin miten ois potta? Esim www.hupipaidat.fi saa tilattua tekstipaitoja myös omalla tekstillä. Eiköhän niitä löydy googlettamalla useampia.

Pottaan ei kyllä sitten mahdu ne kaikki tavarat :/ Ja ammetta ei voi paketoida :/

Alkuperäinen kirjoittaja täällä:
yhdessä syrjäkylässä on sellanen pikkunen "sekatavarakauppa" missä on ja niihin isin sukkiin oli liitetty pienet lvauvan sukat kiinni. eli oli sinistä/punasta ja valkosta vaihtoehtona vauvan sukissa.

Hei mä oon nähnyt noita Tarjoustalossa Helsingissä ainakin :)

Mä laitoin edellä mainittujen lisäksi mukaan vielä purkin sitä Loreal (?) energiaa antavaa kosketusrasvaa miehille. Olikohan se joku tommonen? :/ Kasvorasva kuitenkin, se mitä telkassa mainostetaan, siis se missä on se Lostin mies, se Matthew Fox (?). Niin, ja seksikaupasta sai sellaisen lahjakorttivihon missä oli kaikkia kivoja esim. romanttinen illallinen, hieronta ja tietysti paljon eroottisempiakin vaihtoehtoja ;) :p Mies onkin niitä aika ahkerasti lunastanut :D

Yhteistyössä