Alkuperäinen kirjoittaja ei tämän puvun myyjä:Taisi olla itse NinaTT "anonyyminä" puolustelemassa hölmöyttään..![]()
Mikä IHME sulla on mua vastaan? OPI LUKEMAAN ja lopeta jo tollanen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei tämän puvun myyjä:Taisi olla itse NinaTT "anonyyminä" puolustelemassa hölmöyttään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ei tämän puvun myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja ei tämän puvun myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ei tämän puvun myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä laitoin kyssärin :ashamed: Oon paha... :kieh:
laitoitko kaikkiin puku kohteisiin vai vaan yhteen tuon kyssärin?
Minusta tuollainen kysely on aika naurettavaa.. lähinnä kateellista.. jollekin Muoniolaiselle se voi olla löytö..
Ei se sinult aole pois..![]()
No sit se ostaa sen puvun vaikka tietää sen todellisen hinnan stockalta, eiks?
Muoks Mutta mun mielestä on reilua kertoa tuotteen hinta uutena.
Liekö Muoniossa vaiko Muoniolla Stockaa??? Eli voi todellakin ostaa.. kaikilla ei ole penneistä kiinni vaan jos näkee jotain mitä haluaa, voi siitä maksaa vaikka ekstraa..![]()
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Ninahan kirjotti, että sitten huutaja ostaa, jos kovasti haluaa, mutta olisi reilua kertoa tuotteen oikea hinta.
Sinulla taitaa kuule olla nyt vaan itselläsi vaikeuksia ymmärtää.. tämä NinaTT kirjoitti tyyliin ettei kukaan ostaisi jos tietäisi mitä puku maksaa oikeasti.. tulkitse myös hymiöt..![]()
????
En kirjoittanu. Kirjoitin, että JOS se on jonkun mielestä löytö, niin sehän ostaa sen vaikka tietäisi tuotteen hinnan uutena. PISTE.
MUTTA mun mielestä on reilua ilmoittaa tuotteen todellinen hinta uutena.
Sä nyt vähän ylitulkitset mun hymiöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä laitoin kyssärin :ashamed: Oon paha... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ei tämän puvun myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja ei tämän puvun myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja ei tämän puvun myyjä:Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä laitoin kyssärin :ashamed: Oon paha... :kieh:
laitoitko kaikkiin puku kohteisiin vai vaan yhteen tuon kyssärin?
Minusta tuollainen kysely on aika naurettavaa.. lähinnä kateellista.. jollekin Muoniolaiselle se voi olla löytö..
Ei se sinult aole pois..![]()
No sit se ostaa sen puvun vaikka tietää sen todellisen hinnan stockalta, eiks?
Muoks Mutta mun mielestä on reilua kertoa tuotteen hinta uutena.
Liekö Muoniossa vaiko Muoniolla Stockaa??? Eli voi todellakin ostaa.. kaikilla ei ole penneistä kiinni vaan jos näkee jotain mitä haluaa, voi siitä maksaa vaikka ekstraa..![]()
Onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Ninahan kirjotti, että sitten huutaja ostaa, jos kovasti haluaa, mutta olisi reilua kertoa tuotteen oikea hinta.
Sinulla taitaa kuule olla nyt vaan itselläsi vaikeuksia ymmärtää.. tämä NinaTT kirjoitti tyyliin ettei kukaan ostaisi jos tietäisi mitä puku maksaa oikeasti.. tulkitse myös hymiöt..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rillama:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä laitoin kyssärin :ashamed: Oon paha... :kieh:
Tämä myyjä ei vaivaudu vastaamaan mihinkään kysymyksiin, ei asiallisiin eikä asiattomiin. Kts. vaikka suljetut kohteet!
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Rillama:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä laitoin kyssärin :ashamed: Oon paha... :kieh:
Tämä myyjä ei vaivaudu vastaamaan mihinkään kysymyksiin, ei asiallisiin eikä asiattomiin. Kts. vaikka suljetut kohteet!
Näkeekö muut sen kysymyksen silti...? (en oo huutiksessa paljoa vielä pyöriy)
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Rillama:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä laitoin kyssärin :ashamed: Oon paha... :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Rillama:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä laitoin kyssärin :ashamed: Oon paha... :kieh:
Mä näin ainakin sen sun kyssän enkä ollut edes kirjautunut..
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Näkyi olevat 679 kohdetta ja 18 huutoa ellen väärin laskenut. Ei hirveetä menekkiä!