ddff
On. Olen törmännyt liian suureen. Kaikista pienimmän kanssa sain joka ikinen kerta. Keskikokoinen kuitenkin paras, jos sitä osaa käyttää. Paksuus on pituutta tärkeämpi.
Näin.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:On väliä. Pienuus haittaa paaaaaljon enemmän kuin iso koko.
Kyllä lortoilla yleensä on tiukka toosa, koska sekstaamalla se toosakin tiukkenee (lihakset harjaantuu) . Että niin.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:On... ei lorttoa kukaan haluu :x
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Kyllä lortoilla yleensä on tiukka toosa, koska sekstaamalla se toosakin tiukkenee (lihakset harjaantuu) . Että niin.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:On... ei lorttoa kukaan haluu :x
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:ON väliä. Useilla miehillä tuntuu kuitenkin olevan käsitys että sen vehkeen pitää olla ihan tajuttoman iso.Näinhän ei kuitenkaan ole.
Nyt äsi sydämelle ja REHELLISESTI: Ono oolla väliä?Alkuperäinen kirjoittaja Tarja:Tiedätte kyllä mitä tarkoitan..
Pienuus ei haittaa, mutta jos on liian suuri niin se tekee hallaa mulle.
NO jos ei missään tunnu niin vois olettaa sen olevan liian pieni. Liian iso ei mahu sisään :saint:Alkuperäinen kirjoittaja neitsyt:noloa kysyä, mutta mistä sen tietää onko se iso vai pieni?Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Liian pieniä kokeneena voin sanoa että liian isoa ei oo tullu vielä vastaan
Peesi. Täytyy olla sopiva.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:On väliä. Liian iso tai pieni ei ole kiva.
Moi mulla on 9/3cm kovana olen aisuriksi joutunut minusta kyllä pieni riittääOn väliä, alle 15cm ei tee mitään ja liian isoa ei oo olemassakaan. Sopiva on kuitenkin paras.