Nyt jumittaa ja pahasti !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Motha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Motha

Aktiivinen jäsen
15.12.2004
3 181
0
36
Paino on kolmatta viikkoa samoissa lukemissa vaikka ihan olen siivosti elänyt. Yhtään en ole sortunut mässäilyn tielle. Tietäskö joku mikä tässä nyt mättää ? Olen syönyt PV systeemillä 20 p päivässä. Alkaa motivaatio olla koetuksella... :\|

Oletko ollut IHAN lipsumatta???

Jos olet niin kokemuksesta tiedän että shokkihoito auttaa :D

Eli otat yhden päivän tai pari millon syöt kaikkea mikä menee kurkusta alas..
Mä kutsun tota vaihetta tahtojen taisteluks, mulla se tuli 7. kilon kohdalla.
Nyt ei mulla kyllä kilot oo tippunu taas, ei ole oikein ollu motivaatiot kohdallan.. vieläkin junnataan 17kg:ssa

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 21:06 SuSu79 kirjoitti:

Nyt ei mulla kyllä kilot oo tippunu taas, ei ole oikein ollu motivaatiot kohdallan.. vieläkin junnataan 17kg:ssa

Siis shokkihoitoa... onko sen tarkoitus laittaa vauhtia aineenvaihduntaan vai mikä ?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 14:39 Sukkapuikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 21:06 SuSu79 kirjoitti:

Niin, ilmeisesti. Monelta taholta olen kuullut, että yhtenä päivänä viikossa pitäisi syödä kunnolla, että aineenvaihdunta pysyy vilkkaana
Siis shokkihoitoa... onko sen tarkoitus laittaa vauhtia aineenvaihduntaan vai mikä ?
=)

Jep, näin se kait toimii ja toinen on se että elimistö on huomannu että laihdutat; tällä shokkihoidolla huijaat sitä :D
Mut vaarana täs on se että se syöminen voi jäädä päälle kun huomaa että HEI! mä söin kun apina ja silti paino laskee!!!! Mulle kävi sit näin... No, nyt olen ollu taas ruodussa ja pa*ka paino nous puoltoista kiloa!!!!!
Tänään vedän nutriletilla päivän läpi niin huomenna voi hyvillä mielin syödä :kieh:

No kiva, taidankin tänään viettää perjantain kunniaksi pienen shokkihoitoillan !! Voi ei, ei mulla taida olla mitään oikeeta rasvapommia eli kauppaan vie polkuni mun.

Yhteistyössä