Nyt jotain hyviä (ja halpoja) tuparilahja vinkkejä, kiitos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, tuollainen kukkaistutus vois olla tosi ihana. Kun vielä laittaa ne johonkin nättiin koriin tai ruukkuun valmiiksi, niin voi että. Mikäs sen kivempi.

Mutta mä oon vienyt joskus ihan sen perinteisen, oikein kunnollinen hyvä ruisleipä ja suolaa jossain nätissä pussissa tai purkissa.
:)

Riippuu, minkälainen kaveri. Jos on repseää tyyppiä, voit viedä vaikka putkimiestä (teillä on kuitenkin kohta putket tukossa) tai jättisäkki wc-paperia (pitäähän teidän jotenkin saada kaapit täytettyä), takkapuita, tai mitä vaan hauskaa. Kukat ovat aina kivoja, samoin yrttiruukut yrtteineen.

Mä oon joskus tuohon ruisleipä ja suolajuttuun laittanut jonkun puulusikan/kauhan tms. mukaan, kun meillä oli pienenä kotona joku semmonen koristus, jossa oli runo:

"Ilo, onni ja rauha.
Suola, leipä ja kauha.
Kodissanne olkoon aina."

Ja laittanut tuon värssynkin sitten vaikka korttiin tms.

Jos on omaa pihaa, niin veisin puun tai pensaan. Nyt on puutarhoilla ja markettien pihamyymälöissä jo varmaan alennusmyynnit menossa ja niistä tekee hyviä ja todella edullisia löytöjä.

Itse olen oman pihan parhaiten menestyneet perennat ostanut alesta.

Ostin netistä pullopuzzlen kaverille lahjaksi. Sinne vaan sisään vielä hieno viinipullo :D.

Löytyi täältä:

http://www.superkauppa.fi/lahjaideat/eri-tilaisuuksiin/tupaantulijaislahjat.html

Saunatuoksuille 1 ääni. Olen itse joskus saanut näyttävän lasipurkin, jossa kerroksittain keksintekoaineet. Voi tehdä muutamankin erilaisen ja varmasti mahtuu budjettiin. Pari kuvamukia myös saa tuolla hinnalla, mutta kuvan valinta voi olla haastavaa. Jos tykkäävät suklaasta (ja kuka ei tykkäisi), niin laadukas ja erikoisempi suklaarasia. Ihan kivoja lahjaideoita olen löytänyt Omakoti.fin tuparilahjaosiosta ja lahjat fistä, joissa hieman yllätyksellisempiäkin ideoita. Lahjakortti on aina hyvä, mutta toisaalta pienemmällä budjetilla on kivempi antaa muuta kuin paperinpala tai muovikortti.

Yhteistyössä