nyt jostain siivous intoa kiitos tänne päin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
väsyttää kamalasti kun kuopus huusi kurkkusuorana useaan otteeseen viime yönä ja tän masukin takia joutuu jousta vessassa.

pitäis siivota sekä ulkona että sisällä, ulkoota ajattelin alottaa kun on niin nätti ilma, et vois sit illalla siivota sisällä, pyykkiä pitäis pestä ja laittaa ulos kuivumaan, mutta ku toi väsymys ei ota väistyäkseen, tosin siihen vaikuttaa hemppaki mikä oli eilen vaan 107 . kuopus on vielä päikkäreillä mutta kun herää niin mennään ensimmäisenä hakemaan postia, ja sitten siivoillaan pihaa.

Mutta nyt tarvis pienen potkun persuksille et sais alotettuu ni ehkä sit sujuis paremmin

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
hei.mä tsemppaan sua!

mullon kans tuossa imuri venaamassa. siivousmusat soi jo ja lelut kerätty.

kiva, kuopuksen synttärit ois sunnuntaina ni ois pakko saada siivottua...prkl..
mutta nyt meen laittaa pesukoneen pyörimään niin voin tulla vielä takas ennen ku kuopus herää ja sit onki yks koneellinen jo pesty että voi viedä ulos, samalla kun menee sinne siivoilemaan ja leikkaa nurtsia

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa:
siivousmusaksi laittaa jotain oikein kunnon jytyä tavaraa mikä pistää hihat heilumaan;)

Harmi kun tuolla ulkona ei oo ku radio mikä on vuodelta yks ja kaks mutta ainakin siinä kuuluu suomipop.. täytyy varmaan laittaa sinne toivetta että tänään pitäis soida kunnon siivous musiikkia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja auttaako:
sun mies yhtään sua siivoamisessa:(?

auttaa, mutta ei oo kotona, tulee vasta illalla, ja tällä viikolla sen on pakko raivata autotalli siihen kuntoon että meijän auto saadaan sinne sisään ja on tilaa korjata se, sitten meneeki loppuviikko siinä että korjaa mulle sen auton ja sit mä oon todella kiitollinen.

ja toi nurmikko minkä meinaan leikata on alaltaan yhteensä ehkä 35neliöö, ni ei oo paha ja me päästään lasten kanssa siihen leikkimään.. mies saa sitten mennä leikkaa ton puutarhapuolen nurtsin.

joo niin me tehään että ollaan päivä tuolla ulkona ja siinä sivussa koitan välillä siivoilla pihaa ja sitten illalla vasta siivoon sisällä..eipähän sotkeennu enempää kun ollaan ulkona :saint:

ukko ja poika saa sitten keräillä lattioilta kaiken pois että mun ei tarvii kun imuroida.. kun ei enää kykene kumartelemaan.. ja sit kun koko päivän ahkerasti pyykkää ni illalla voi sitten telkkaria kattoessa viikkailla niitä

Uusimmat

Yhteistyössä