Nyt jännityksellä odotamme...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton kuussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uneton kuussa

Vieras
Kun kello lyö 8, palsta pamahtaa täyteen väkeä ja kohta ei äsken aloitettua ketjua löydy enää mistään... Ja tämä sama rumba jatkuu sinne klo 00 asti, sen jälkeen alkaa dramaattisesti hiljentyä ja kello 3 täällä on enää vain satunnaisia hiippareita.

Saamme myös tietää mikä on päivän polttava ja ah niin tärkeä puheenaihe, olisiko välikausihaalareiden väri vai se miten päin supot kuuluu laittaa

Huomenta vaan,
noinhan se menee :)

Itse vietän juuri unettomia öitä noiden vedenpitävien vk-vaatteiden takia, kun kuvittelen et ei pärjää kuriksilla ja pakko muka hankkia ne vedenpitävät vk-asut.. vaan ei niistä sen enempää.

Aika harmaa ja utuinen sää ainakin täällä Helsingissä.

[QUOTE="vieras";23343206]Huomenta vaan,
noinhan se menee :)

Itse vietän juuri unettomia öitä noiden vedenpitävien vk-vaatteiden takia, kun kuvittelen et ei pärjää kuriksilla ja pakko muka hankkia ne vedenpitävät vk-asut.. vaan ei niistä sen enempää.

Aika harmaa ja utuinen sää ainakin täällä Helsingissä.[/QUOTE]

Itsekkin olen saman asian takia menettänyt täysin tasapainoni. En ymmärrä miten selviämme. Ahdistaa.

[QUOTE="vieras";23343215]juu ei todellakaan, hetken aivojen verenkiertohäiriön yllättämänä, harkitsin ladulle lähtöä, mutta jo tolkku palasi :)[/QUOTE]

heh,itsekin pitäydyn sisahommissa tän päivän,ei houkuta mennä tonne ulos sitten yhtään.:snotty:

[QUOTE="vieras";23343224]ratkaisu on se, et perustat meille kerhon, jossa kaikki vk-hankintojen kanssa painivat voivat purkaa höyryjään ja vinkkejään tämän palstan siitä kuormittummatta :) olisin heti valmis kerhoon![/QUOTE]

Ja kerhon nimeksi "vaikeuksien välikausi"

[QUOTE="vieras";23343227]mun pakko kohta käväistä hakemassa lapsukainen kotiin yökylästä enoltaan. Onneksi talo on ihan naapurissa, mutta kyllä tuo sää silti tukan käkkärälle rullaa..[/QUOTE]

jep,kaupassa pitäs käydä kyllä,mutta taidan passittaa miehen sinne.. :D

Yhteistyössä