Nyt jää laihdutus...

Kaksi viivaa ilmestyi ruutuun, elikkä vauva on tulossa. n.5kg jäi tavoitteeseen matkaa mutta ihan hyvä tästäkin on jäädä masua kasvattelee. Intoa teille laihdutukseen ja minäkin pyrin elelemään terveellisesti niin ei ole 9 kuukauden päästä niin toivottaman tuntuinen urakka päästä samoihin mittoihin edes kuin nyt
 
Moikka ja ONNEA! :flower:
Minä tein saman "tempun" kuukausi sitten, että plussasin, ja pisteen lasku tyrehtyi. Minulla jäi 6kg tavoitteeseen.
Nyt alkaa siis 9.rv. Paino ei ole noussut yhtään siitä, mihin sain sen putoamaan! :D :D :D :saint: :saint:
Olen kyllä ollut liiankin hyvällä ruokahalulla, mutta hyvä näin.

Ei mulle kyllä aikaisemmissakaan raskauksissa ole tullut kuin 10kg lisää, mikä on ok.
Nyt vaan olen 7kg keveempi alkupainossani kuin kahdelta edelliseltä, että tästä on hyvä alkaa!

 
:flower: :'( onnea täällä kateellisena huutelen!!!!!!

Meillä kun tuo isäntä ei anna periks; sit vasta kun se sanoo että pitää lopettaa laihduttaminen niin sitten saa vauvan :x

Tulipa tehtyä se typerä diili että tehdään vauva kun oon tavoitteessa, siihen kn olis vielä ainakin kymmenen kiloa matkaa!


Mut hurjan hyvää odotusta! Täältä onkin jo moni tippunut äippälomailee :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 15:07 SuSu79 kirjoitti:
:flower: :'( onnea täällä kateellisena huutelen!!!!!!

Meillä kun tuo isäntä ei anna periks; sit vasta kun se sanoo että pitää lopettaa laihduttaminen niin sitten saa vauvan :x

Tulipa tehtyä se typerä diili että tehdään vauva kun oon tavoitteessa, siihen kn olis vielä ainakin kymmenen kiloa matkaa!


Mut hurjan hyvää odotusta! Täältä onkin jo moni tippunut äippälomailee :D
Mutta sulla onkin tosi hyvä syy laihduttaa ! Vitsi mikä palkinto oliskin : Vauva ! Mua taas masentaa ajatus että paisuisin taas 30 kg niinkuin muissakin raskauksissa. Vaikka kyllähän siihen voi itse vaikuttaa.
 
Kiitos paljon kaikille. Joku päivä aikasemmin sanoin miehelleni että jos alan odottamaan niin mittanauha on tiuhassa käytössä jos uhkaa reisille tulla lisä mittaa niin on ahkerasti käytävä lenkillä ja herkut on pidettävä kurissa enkä ajattele että mä laihdutan sitten taas kun vauveli on saatu maailmaan. Pidän itseni aika tiukassa narussa, tai ainakin yritän :LOL:
 

Yhteistyössä