nyt iski totuus vasten kasvojani

Röllimetsän elätti

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
1 792
0
36
meen yöksi töihin. pääsem seiskalta pois. äkkiä kotiin ,että mies pääsee töihin ,mutta sitten , en voi viedä likkoja hoitoon ,kun vanhin on onksennellut tänään, elikkä mä pääsen nukkumaan,kun nuo menee päikkäreille , huoh :'(

Oih.Pahus. Jaksamisia sulle ihan hurjasti. Eihän siinä auta sitten muu kuin olla niitten lapsien kanssa. :|

Tollasessa tilanteessa ei auta muu kuin ajatella, että kyllä tämäkin tästä ohi menee..Huomenna on varmaan jo paremmin. :hug:

Voimia! Meillä juuri sama tilanne tänään. Olin yön töissä ja esikoinen on nyt kanssani kotona kun eilen oksenti. Tänään ei onneksi ole enää tarvinnut oksentaa. Väsymys on kyllä kova tällä äidillä ja pian pitäisi hakea kuopuskin kotiin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yötyötä tehneenä, en kyllä jaksais hoitaa aamupäivällä lapsia enää. Valvominen niin rankkaa. Et kai seuraavana yönä mene enää yötyöhön?

en mee. yks yö sitten alkaa talviloma :D kyllä mä tuon yhden yön ja päivän vedän kuin päin vaan. menenpähän aikaisemmin sitten nukkumaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Pääsetkö tänään päikkäreille ennen yöhön menoa?

kohta laitan muksut päikkäreille ,niin meen huilaa..

en tilaa mitään ulkopuolista, vaikka oiskin jees idea. en jaksa nyt ketään ulkopuolista huushollaamaan. :whistle: kyl mä tän yhden yön ja päivän kestä. .... tunisia mielessäin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Eikö sulla ole ketään joka auttaisi?
Mie soittaisin äidille, kummitädille, isälle, isoäidilleni, JOLLEKKIN? :hug:

omat ja miehen vanhemmat on töissä. kummitäti asuu sodankyläs ja muut kummit on koulussa tai töissä. oma isoäitinikin on vielä työelämässä. kyllä tää tästä

Mä teen useinkin tuota eli ihan tahallaan otan yövuorokeikkoja, vaikka en pääse aamulla nukkumaan. Aamupäivän vaan touhuilee ja ulkoilee niin pysyy pirteänä ja sitten tosiaan päikyille lapsen/lasten kanssa. Päikkyjen jälkeen kylläkään ei meinais jaksaa herätä. Tsemppiä!

Kyllä se yksi päivä yön päälle menee... Jätät kotihommat aivan minimiin ja otat huilit sohvalla, jos tuntuu patteri loppuvan ennen päiväuniaikaa. Meillä yksi lapsi, enkä ruukaa yhden yön päälle viedä hoitoon. Isänsä valvottaa edellisenä iltana pitempään, niin nukkuu aamulla yleensä 9-9.30. Ehdin siinä ajassa koisata pahimman väsymyksen. Mulla loppuu yö kans sieskalta. Vaatii kyllä ehdottomasti päikkärit edellisenä iltana ennen töihin menoa. Onhan se vähän pandameininkiä ennen seuraavia yöunia. Mutta aikaisin nukkumaan, niin rytmikin sorvautuu takaisin kuin itsestään. Mukavaa lomaa!

Yhteistyössä