Miehet argh....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Alku viikosta kerroinkin jo kun oli hirveät kivut ja päivystyksessä jouduin käymään muutamaan otteeseenkin ja syytä ei löytynyt joten alkoivat hoitamaan oireita vahvalla lääkityksellä. No kivut saatiin siedettäväksi, mutta eilen sitten alkoi takahammas vihoitelemaan mitään ei pysty puremaan ei hampaita pesemään ei kyseiseen hampaaseen koskemaan.
Soitin sitten hammaspäivystykseen ja sain ajan, mutta nyt näyttää siltä, että mies ei ehdi ajoissa töihin tuon minun lääkärin takia ja sekös riepoo.
Soitin sitten naapurille jolla saman ikäisiä lapsia voiko nuo meidän riiviöt mennä sinne siksi aikaa, että ehtii mies ajoissa töihin ja saavat kyllä mennä. Miespä ilmoitti että eihän niitä nyt voi sinne viedä, että kyllä hän odottaa että pääsen sieltä pois ja lähtee vasta sitten (työaika on joustava eli sen puolesta onnistuis kyllä).
Jos minulla menee siellä kauan ja omasta mielestään sen takia joutuu lähtee myöhään töihin leikkii loppu viikon martyyriä, kun ei päässyt ajoissa silloin sunnuntaina lähtemään töihin ja syylistää minua kun ihan välttämättä piti just tänään lähteä lääkäriin.

olipas pelottavan tutunomaista tekstiä. Olen yrittänyt löytää aiheesta tietoa, mutta tuonne en eksynyt.

Hammaslääkäri ei syytä löytynyt eikä saanut hammasta puutumaan joten lähetti eteenpäin josko nyt alkaisi tapahtua. Ainut mitä tuosta käynnistä seurasi oli armotin päänsärky tuntuu että vaan pomputellaan paikasta toiseen eikä kukaan oikein tiedä mitä pitäs tehdä. Neurologille sain jo lähetteen, mutta eivät anna aikaa koska neurologin mielestä ei ole neurologisista ongelmista johtuvaa.
No jospa nyt saataisiin suljettua noi hampaat pois niin sitten uskallan hakeutua yksityiselle hoitoon, koska vakuutus korvaa kaiken muun paitsi hammasjutut.

Yhteistyössä