Nyt iski paniikki.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ApuVA! :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti tänään vihdoin saat yhteyden lääkäriin! Noi mustelmat kuulistaa kyllä aika hurjalta. Toivon ja rukoilemme minäkin, että mitään vakavaa sairautta ei olisi. Toivottavasti saat kuitenkin selville syyn noihin vaivoihisi ja sitä kautta avun.

Soitin ja kyselin sairaanhoitajalle ja kerroin oireeni niin tuumi ja sanoi, ettei ne välttämättä tästä johu, mutta voi kysyä lääkäriltä ja ilmoittelee sitten, mutta eipä ole kuulunut mitään!! :O
Ei kuulema ollut minun lääkäri silloin kyllä paikalla.. mutta voihan sitä kysyä toiseltakin lääkäriltä!?!

Noh ootellaan ..

No huhhuh, kuulostaa kyl pelottavilta nuo sun oireet ja tosi outoa jos eivät ota lääkärissä tosissaan!! Mä ainaki menisin vaikka väkisin päivystykseen ja vaatisin kunnon tutkimukset.. jos sun oireet vaan pahenee ja mustelmat lisääntyy koko ajan ni eihän tuo enää normaalia oo!! Menet vaikka yksityiselle jos ei muuta! Jos on vakavasta sairaudesta kyse niin ei kannata vitkastella...
Toivottavasti pääset pian hoitoon ja saat apua, eikä ole mitään vakavaa!! Voimia kovasti!! Tulethan sitten tänne ilmoittamaan kun tiedät mistä kaikki johtuu..

[QUOTE="Ani";28566464]No huhhuh, kuulostaa kyl pelottavilta nuo sun oireet ja tosi outoa jos eivät ota lääkärissä tosissaan!! Mä ainaki menisin vaikka väkisin päivystykseen ja vaatisin kunnon tutkimukset.. jos sun oireet vaan pahenee ja mustelmat lisääntyy koko ajan ni eihän tuo enää normaalia oo!! Menet vaikka yksityiselle jos ei muuta! Jos on vakavasta sairaudesta kyse niin ei kannata vitkastella...
Toivottavasti pääset pian hoitoon ja saat apua, eikä ole mitään vakavaa!! Voimia kovasti!! Tulethan sitten tänne ilmoittamaan kun tiedät mistä kaikki johtuu..[/QUOTE]

Joo tulen kyllä kertomaan, kun kaikki selviää!
Ei tosin oo enää kauaa , että se mun lääkäri on..
Toivon kuitenkin, että on tiedustellut ennen sitä mun lääkärille menoa noita mun oireita!!
Täytyy soittaa takaisin, jos ei kuulu..

En ole ehtinyt kirjoittelemaan tänne, mutta asia on tutkinnassa ja minulla on siis verisairaus! :(

Jota nyt ruvetaan tutkimaan tarkemmin..
Lyydintutkimus edessä ja sekin pelottaa kovin! :(

Maha viipalekuvataan ja ultrataan ym.

Olihan tämä aika shokki, mutta hyvin olen nyt jaksellut ja en varmaan ole oikein vielä "sisäistänyt" koko asiaa!
Kiitoksia kaikille tukijoille ja kyselijöille, joita on kovasti kiinnostanut ja ovat auttaneet minua!!!! :heart:

((Nuo provo-jutut voi kiitos nyt lopettaa oikeesti.. voi tulla itse kokeilemaan ja kertomaan vasta sitten mitä tässä eletään!!!!)) :(

Mäkin olen seurannut ketjua mielenkiinnolla. Tsemppiä ja pikaista paranemista ap:lle!! Mitä se lääkäri sanoi, kun vihdoin pääsit vastaanotolle? Eikö ihmetellyt, että jouduit noin pitkään odottamaan?

Mäkin olen seurannut ketjua mielenkiinnolla. Tsemppiä ja pikaista paranemista ap:lle!! Mitä se lääkäri sanoi, kun vihdoin pääsit vastaanotolle? Eikö ihmetellyt, että jouduit noin pitkään odottamaan?

Kiitän! :heart:

Ihmetteli kyllä ja sanoikin, että tästä tullaan kyllä vielä puhumaan ja varmasti!
Näillä minun oireillani pitäisi kyllä tutkituttaa heti ja myös näillä arvoilla vähintääkin
jo aika olisi löydettävä pian tai soitettava lääkärille, että tietää tilanteen missä mennään..

Hyvä, että olet päässyt hoitoon nyt ja varmaan edes hieman helpottaa, että syy huonolle ololle ja veriarvoille on selviämässä. Voimia ja rohkeutta tulevaan, toivottavasti kaikki on kohta hyvin! :)

[QUOTE="vieras";28591221]Hyvä, että olet päässyt hoitoon nyt ja varmaan edes hieman helpottaa, että syy huonolle ololle ja veriarvoille on selviämässä. Voimia ja rohkeutta tulevaan, toivottavasti kaikki on kohta hyvin! :)[/QUOTE]

Kiitos! :heart:
Voimia tässä tarvitaankin vielä tulevaan!

Helpotustahan tämä tieto tosiaan toi, vaikka eihän tämä tieto mitenkään kiva/hyvä ole,
mutta se tiedottomuus oli ihan kauheinta! :(
Päivä kerrallaan eteenpäin..