Nyt ihmettelen minäkin tekstipipoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
Mä en tajua noita tekstipipoja/paitoja, todella mauttomia. Näin tänään pienellä pojalla pipon jossa luki "palikka", tuli jotenkin surullinen olo :(

Ööh tota Fröbelin palikoiden ukoilla on tuommoiset "palikka"-pipot, (kuuluvatkohan heidän myyntiartikkeleihinsa?!) ja meillä haluaisi tyttö ehdottomasti samanlaisen ja aattelin kyllä hommata, jos löytyy..

..sanotte mitä sanotte =):

Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
usein tulee liikuttua lasten kans ja mun pipos lukee vitun päivänsäde :laugh: repikää siitä :whistle:

Ja olet vielä ylpeäkin siitä, että lapsesi päässä on kirosanalla varustettu pipo. No, meitä on moneen lähtöön...

tossa lukee mun.. |O

Mullakin on vitun päivänsäde pipo, huom MULLA B)

Noissakin on niin paljon valikoimaa, että osa on tosiaan mauttomia, tökeröitä ja vaikka mitä mutta osa ihan ok. Meillä isännällä mm. paita jossa lukee "Anoppi suosittelee" :) ja masuasukille body missä teksti "Vanhempien päivänsäde". Mutta tosiaan katsoisin kyllä vanhempana mitä lapsella lukee vaatteissaan kun lapselle itselleen saattaa merkitä vain esim. vaatteen väri.

usein tulee liikuttua lasten kans ja mun pipos lukee vitun päivänsäde :laugh: repikää siitä :whistle:

Ja olet vielä ylpeäkin siitä, että lapsesi päässä on kirosanalla varustettu pipo. No, meitä on moneen lähtöön...

tossa lukee mun.. |O

No niinpä lukeekin. Mutta ei se sinänsä muuta käsitystäni. Typerää ja junttimaista silti kiroilla pipossa.

tossa lukee mun.. |O

No niinpä lukeekin. Mutta ei se sinänsä muuta käsitystäni. Typerää ja junttimaista silti kiroilla pipossa.

:D se on sun mielipiteesi :D

Musta noi kaikki teksti pipot on niiin ärsyttäviä.. Myös Äidin kulta jne. Mun lapset on mun ja isänsä rakkaita eikä sitä tod. tarvi pipossa mainostaa. Ainut vähänkin ok on toi pikku/isoveli teksti

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:

tossa lukee mun.. |O

Mullakin on vitun päivänsäde pipo, huom MULLA B)

:D :D :D :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja sitruuna:
Musta noi kaikki teksti pipot on niiin ärsyttäviä.. Myös Äidin kulta jne. Mun lapset on mun ja isänsä rakkaita eikä sitä tod. tarvi pipossa mainostaa. Ainut vähänkin ok on toi pikku/isoveli teksti

Minkäs takia sit sitä sisaruutta pitää maonostaa...

Juu, mut ittee ei häiritte mut en kyl ite osta.

Yhteistyössä