Nyt ihan oikeasti! Näistä raiskauksista!

vierailija
Turvapaikanhakijoille tarkoitettu talo tuhoutui palossa Niinisalossa
Tiistai 1.12.2015 klo 08.41 (päivitetty klo 10.14)

Niinisalossa Kankaanpäässä palaa pieni, kaksikerroksinen kerrostalo.


Niinisalossa palaa kaksikerroksinen puukerrostalo. (LUKIJAN KUVA)
- Taloon oli tarkoitus tulla ensi viikolla asumaan turvapaikanhakijoita, kertoo päivystävä palomestari Veli-Matti Ryynänen.

Talon sisällä ei ollut ketään palon syttymishetkellä, koska talo on ollut tyhjillään asukkaista. Kyseessä on Museoviraston suojelema ainutlaatuinen kohde - puinen kerrostalo, jossa on kahdeksan huoneistoa, kerrotaan pelastuslaitokselta. Hirsirakenteinen talo sijaitsee Niinisalon varuskunta-alueen lähellä asunto-alueella.

Talo tuhoutui täysin. Leviämisvaaraa ei ole ja palo on saatu hallintaan. Sammutustyöt jatkuvat pelastuslaitoksen mukaan koko päivän.

Palon syttymisyyhyn palomestari ei ota kantaa tarkemmin.

- Minulla on oma aavistukseni siitä, mutta poliisin tutkinta selvittää asiaa ja myöhemmin tänään tiedämme enemmän, toteaa Ryynänen.

Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
 
Minun kokemukseni ihmisten johtamisesta on se, että jos ei puhe mene perille, on pakko antaa negatiivisia "strokeseja" niin pitkään, että tajutaan missä mennään. Tapoja on toki monia, mutta tässä tapauksessa pitäisi saada toimimaan:
1. mamuyhteisön oma kuri
2. pelote kantaväestön suunnalta
3. kansalaisrohkeus

Kohtaan 1 ihmettelen, miten heidän uskontonsa sallii naisten raiskauksen? Ilmeisesti uskonnosta ei ole kontrolloijaksi, eli tässä pitäisi nyt saada aikaan se, että jos mamu tekee rikoksen, he itse hoitelevat sellaisen yksilön pois päiväjärjestyksestä. Kiinassa esimerkiksi on laki, että jos rikos kohdistuu ulkomaalaiseen, on rangaistus kaksinkertainen (ilmeisesti 2 itsekustannettua luotia otsaan).

Kohtaan 2. pitäisi saada sellaiset esimerkit, jotka pelottaa mamuja. Malliin raiskaajan naulaaminen kiveksistä riippumaan Sellon seinälle.

Kohtaan 3. kaivataan sen pleikan panemista sivuun, reipasta urheilua ulkona ja laillisten puolustusaseiden käytön opettelua jne. Pitää näyttää, että me emme pelkää ja jos mulle vittuilette, tulee pataan sen verran kovasti, että mamunkin tekee mieli mennä takaisin savimajaansa.
Kyllä. Juuri näin.
 
vierailija
Turvapaikanhakijoille tarkoitettu talo tuhoutui palossa Niinisalossa
Tiistai 1.12.2015 klo 08.41 (päivitetty klo 10.14)

Niinisalossa Kankaanpäässä palaa pieni, kaksikerroksinen kerrostalo.


Niinisalossa palaa kaksikerroksinen puukerrostalo. (LUKIJAN KUVA)
- Taloon oli tarkoitus tulla ensi viikolla asumaan turvapaikanhakijoita, kertoo päivystävä palomestari Veli-Matti Ryynänen.

Talon sisällä ei ollut ketään palon syttymishetkellä, koska talo on ollut tyhjillään asukkaista. Kyseessä on Museoviraston suojelema ainutlaatuinen kohde - puinen kerrostalo, jossa on kahdeksan huoneistoa, kerrotaan pelastuslaitokselta. Hirsirakenteinen talo sijaitsee Niinisalon varuskunta-alueen lähellä asunto-alueella.

Talo tuhoutui täysin. Leviämisvaaraa ei ole ja palo on saatu hallintaan. Sammutustyöt jatkuvat pelastuslaitoksen mukaan koko päivän.

Palon syttymisyyhyn palomestari ei ota kantaa tarkemmin.

- Minulla on oma aavistukseni siitä, mutta poliisin tutkinta selvittää asiaa ja myöhemmin tänään tiedämme enemmän, toteaa Ryynänen.

Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Puutalo on ollut Niinisalossa ties kuinka kauan ja ensi viikolla sinne piti tulla turviksia - yllättäen talo paloi. Hmmmm.....
 
Kiitos!

Mikä sun näkemys on....miksi me ollaan niin korrekteja?
Maalla huono itsetunto?

Miksi me ei puolusteta sitä hyvää mitä meillä on/oli?
Jotkut muut EU:n maat pitävät omia puoliaan...miksi Suomi aina myöntyy?

Jos nyt sivuutetaan tämä mamubisness tästä, jolla on tiettävästi suuri rooli.
Sanonta "hiljaisuus on kultaa, puhuminen hopeaa" kuvannee asiaa aika hyvin. Meidät on koulutettu hyväksymään ylhäältä annettu. Lähtien uskonnon opetuksesta ja ehkä siitä, että olemme olleet sekä Ruotsin että Venäjän alla. Et varmaan muista aikaa 1980-1990, jolloin olimme vielä todella kallellaan Neuvostoliittoon? Silloin ei saanut olla tämänkään vertaa avoin, tosin, eipä olleet rajatkaan avoimena ja valvontaa riitti (ei ollut narkkareitakaan kuin muutamia siellä täällä).

Toisaalta myös luottamus viranomaisiin ja yhteiskuntaan on johtanut siihen, ettei viitsitä tai uskalleta hoitaa asioita itse. Toistuu myös sairaudenhoidossa: ajatellaan, että kyllä se lääkäri (tai pilleri) parantaa, jos minä nyt porsastelen ja sairastun. Lakiinkin tuli vasta hiljan se, että omaa omaisuutta saa puolustaa voimakeinoin, ennen sekin oli rangaistavaa (eli piti vaan katsella jos joku varastaa omaisuuttasi ja luottaa poliisiin, joka persaukisilta saa muka omaisuutesi takaisin).

Muissa EU-maissa ei ole ollut näin voimakasta "sosialisoitumista" kuin meillä. Lainsäätäjä lähtee edelleen siitä, että on yhteiskunnan vika, jos joku tekee rikoksen. Mamujen osalta tämä ei toimi, koska heitä ei ole lapsesta asti päästy aivopesemään (rotua ei ole jalostettu) kuten kantasuomalaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: ..... ja Lispetti
Kiitos!

Mikä sun näkemys on....miksi me ollaan niin korrekteja?
Maalla huono itsetunto?

Miksi me ei puolusteta sitä hyvää mitä meillä on/oli?
Jotkut muut EU:n maat pitävät omia puoliaan...miksi Suomi aina myöntyy?

Jos nyt sivuutetaan tämä mamubisness tästä, jolla on tiettävästi suuri rooli.
Jos mä saanen vastata... Me ollaan korrekteja ainoastaan siksi, että raiskaajamatu saa ehdonalaista ja 50 euron sakot tekosistaan, joita se ei joudu koskaan maksamaan. Suomalainen raiskatun tytön isä polttaa päreensä ja käy vetämässä raiskaajan nippuun ja iskee siltä ohimennen hampaat kurkkuun. Se maksaa tuhansia euroja sakkoa, asianajajanpalkkioita, oikeudenkäyntikuluja ja kaiken huipuksi se saa maksaa tyttärensä raiskaajalle ihan uudet hampaat sekä suuria summia kivun ja säryn tuottamisesta. Lisäksi korvauksiin lisätään rasismi kerroin...
 
  • Tykkää
Reactions: ..... ja Lispetti
Sanonta "hiljaisuus on kultaa, puhuminen hopeaa" kuvannee asiaa aika hyvin. Meidät on koulutettu hyväksymään ylhäältä annettu. Lähtien uskonnon opetuksesta ja ehkä siitä, että olemme olleet sekä Ruotsin että Venäjän alla. Et varmaan muista aikaa 1980-1990, jolloin olimme vielä todella kallellaan Neuvostoliittoon? Silloin ei saanut olla tämänkään vertaa avoin, tosin, eipä olleet rajatkaan avoimena ja valvontaa riitti (ei ollut narkkareitakaan kuin muutamia siellä täällä).

Toisaalta myös luottamus viranomaisiin ja yhteiskuntaan on johtanut siihen, ettei viitsitä tai uskalleta hoitaa asioita itse. Toistuu myös sairaudenhoidossa: ajatellaan, että kyllä se lääkäri (tai pilleri) parantaa, jos minä nyt porsastelen ja sairastun. Lakiinkin tuli vasta hiljan se, että omaa omaisuutta saa puolustaa voimakeinoin, ennen sekin oli rangaistavaa (eli piti vaan katsella jos joku varastaa omaisuuttasi ja luottaa poliisiin, joka persaukisilta saa muka omaisuutesi takaisin).

Muissa EU-maissa ei ole ollut näin voimakasta "sosialisoitumista" kuin meillä. Lainsäätäjä lähtee edelleen siitä, että on yhteiskunnan vika, jos joku tekee rikoksen. Mamujen osalta tämä ei toimi, koska heitä ei ole lapsesta asti päästy aivopesemään (rotua ei ole jalostettu) kuten kantasuomalaisia.
Aivan, kiitos.:)

Suomen johto olisi holhoojaa vailla.
Muissa maissa sentään osataan uskotella paremmin, että pidetään omien puolta.

Vaikka en Venäjään päin kumartelekaan niin täytyy kyllä sanoa, että Putin on siitä mainio, että antaa piut ja paut rasistisille syytöksille. Häntä ei kiinnosta pätkääkään.

Sana rasismi on saanut ihan uuden merkityksen koko Euroopassa. Kaikki pelkäävät leimautumista. Tämäkin lienee osasyynä.
 
Ja taas, monennettakohan kertaa:

Eipä orjiakaan voi orjuudestaan syyttää!

Tätä lausetta kanattaa oikeasti avata ja miettiä.
 
Jos mä saanen vastata... Me ollaan korrekteja ainoastaan siksi, että raiskaajamatu saa ehdonalaista ja 50 euron sakot tekosistaan, joita se ei joudu koskaan maksamaan. Suomalainen raiskatun tytön isä polttaa päreensä ja käy vetämässä raiskaajan nippuun ja iskee siltä ohimennen hampaat kurkkuun. Se maksaa tuhansia euroja sakkoa, asianajajanpalkkioita, oikeudenkäyntikuluja ja kaiken huipuksi se saa maksaa tyttärensä raiskaajalle ihan uudet hampaat sekä suuria summia kivun ja säryn tuottamisesta. Lisäksi korvauksiin lisätään rasismi kerroin...
Näin juuri. Ihmisillä ei oikeasti enää ole laillisia keinoja suojella itseään ja omaisuuttaan.
Toki passiiviisuuteen vaikuttaa myös se, että Suomessa on pitkään ollut niin lokoisat oltavat. Ihmiset ovat tuudittautuneet turvallisuudentunteeseen, ja tottuneet siihen, että valtiota johdetaan tarpeeksi järkevösti ja demokraattisesti, niin että itse ei tarvitse puuttua asioihin.
 
Pessimisti
Turvapaikanhakijoille tarkoitettu talo tuhoutui palossa Niinisalossa
Tiistai 1.12.2015 klo 08.41 (päivitetty klo 10.14)

Niinisalossa Kankaanpäässä palaa pieni, kaksikerroksinen kerrostalo.


Niinisalossa palaa kaksikerroksinen puukerrostalo. (LUKIJAN KUVA)
- Taloon oli tarkoitus tulla ensi viikolla asumaan turvapaikanhakijoita, kertoo päivystävä palomestari Veli-Matti Ryynänen.

Talon sisällä ei ollut ketään palon syttymishetkellä, koska talo on ollut tyhjillään asukkaista. Kyseessä on Museoviraston suojelema ainutlaatuinen kohde - puinen kerrostalo, jossa on kahdeksan huoneistoa, kerrotaan pelastuslaitokselta. Hirsirakenteinen talo sijaitsee Niinisalon varuskunta-alueen lähellä asunto-alueella.

Talo tuhoutui täysin. Leviämisvaaraa ei ole ja palo on saatu hallintaan. Sammutustyöt jatkuvat pelastuslaitoksen mukaan koko päivän.

Palon syttymisyyhyn palomestari ei ota kantaa tarkemmin.

- Minulla on oma aavistukseni siitä, mutta poliisin tutkinta selvittää asiaa ja myöhemmin tänään tiedämme enemmän, toteaa Ryynänen.

Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
(y)
 
Näin juuri. Ihmisillä ei oikeasti enää ole laillisia keinoja suojella itseään ja omaisuuttaan.
Toki passiiviisuuteen vaikuttaa myös se, että Suomessa on pitkään ollut niin lokoisat oltavat. Ihmiset ovat tuudittautuneet turvallisuudentunteeseen, ja tottuneet siihen, että valtiota johdetaan tarpeeksi järkevösti ja demokraattisesti, niin että itse ei tarvitse puuttua asioihin.
Ongelmahan on myös sekin, että jos sinulla on yhtään omaisuutta, on parempi pysyä pois tappeluista. Yleensä se riidan haastaja on perseaukinen pummi, joka oikein kerjää turpaansa, jotta pääsee käräjille näyttelemään syytöntä, alistettua, pahoinpideltyä reppanaa, joka haluaa korvaukseksi omaisuuttasi. Tämä on johtanut siihen, että persaukisilla rosvoilla on oikeasti se valta ja vastuulliset kansalaiset joutuvat hyväksymään tilanteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ongelmahan on myös sekin, että jos sinulla on yhtään omaisuutta, on parempi pysyä pois tappeluista. Yleensä se riidan haastaja on perseaukinen pummi, joka oikein kerjää turpaansa, jotta pääsee käräjille näyttelemään syytöntä, alistettua, pahoinpideltyä reppanaa, joka haluaa korvaukseksi omaisuuttasi. Tämä on johtanut siihen, että persaukisilla rosvoilla on oikeasti se valta ja vastuulliset kansalaiset joutuvat hyväksymään tilanteen.
Kyllä. Myös syytetyllä on oikeus oikeusapuun ja kaikkeen mahdolliseen. Uhrilla ei kai käytännössä ole mitään oikeuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
Ongelmahan on myös sekin, että jos sinulla on yhtään omaisuutta, on parempi pysyä pois tappeluista. Yleensä se riidan haastaja on perseaukinen pummi, joka oikein kerjää turpaansa, jotta pääsee käräjille näyttelemään syytöntä, alistettua, pahoinpideltyä reppanaa, joka haluaa korvaukseksi omaisuuttasi. Tämä on johtanut siihen, että persaukisilla rosvoilla on oikeasti se valta ja vastuulliset kansalaiset joutuvat hyväksymään tilanteen.
NÄIN ON!
 
Minä ammutan harva se kk lapsia tuossa Helsingin kaupungin metsän reunassa. Isoin ampuu hienosti tauluun ja pienemmätkin jo osuu sutjakasti tölkkiin.:)
Hyvä! Minäkin olen opettanut pienestä pitäen poikani ampumaan, sillä satun itse harrastamaan ampumista ... tosin, viimeaikoina tulos ollut vain 384 normaalin 40 laukauksen sarjoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tiedättekö mitä????
Nä raiskaajat pitäisi raiskata takaisin, eikö niin? Tuomio ei voi missään nimessä olla kovempi kuin raiskaajan saamat tuomiot? Eli jos esim tapanilan raiskaajat kävis raiskaamassa, niin siitä vois saada maksimissaan ehdonalaista?
Lisäksi voitaisiin perustaa jonkin kassa tai yhteiskeräys raiskaajalle, joka raiskaa raiskaajia (josta siis maksetaan korvauksia, joita tuomioistuimesta langetetaan)?
 
Tiedättekö mitä????
Nä raiskaajat pitäisi raiskata takaisin, eikö niin? Tuomio ei voi missään nimessä olla kovempi kuin raiskaajan saamat tuomiot? Eli jos esim tapanilan raiskaajat kävis raiskaamassa, niin siitä vois saada maksimissaan ehdonalaista?
Lisäksi korvauksia varten vois perustaa jonkin kassan tai yhteiskeräyksen raiskaajalle, joka raiskaa raiskaajia?
Kyse olisi kostosta ja suunnitelmallisesta teosta. Eli ei ole yhdenvertaista lain näkökulmasta. Parempi olisi vetää pää täyteen mömmöjä, sitoa mamu keskelle lammaslaumaa ja antaa lampaiden imeä munasta (utareena) niin pitkään, että lähtee halut naida loppuelämäksi :)
 
Kyse olisi kostosta ja suunnitelmallisesta teosta. Eli ei ole yhdenvertaista lain näkökulmasta. Parempi olisi vetää pää täyteen mömmöjä, sitoa mamu keskelle lammaslaumaa ja antaa lampaiden imeä munasta (utareena) niin pitkään, että lähtee halut naida loppuelämäksi :)
Ai niin, mä unohdin, että suomessa kannattaa tehdä kaikki kännissä, koska silloin sitä ei lasketa.
No mutta... onhan sitä ennenkin vahinkoja sattunut, kun housut on tippuneet ja sitten on kaaduttu ja vahingossa mukana ollut lasten hiekkakakkulapio vaan luiskahti jonkun anukseen... vai mitä näitä nyt on?
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi

Yhteistyössä