Nyt ideoita joulukalenterin täytteeksi (kaikkea pikkukrääsää)

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mulla on semmonen sukkaletka. Laitoin joka sukkaan konvehdin, sit vuorotellen isot joulupukkitarra, lyijykynä, kuusenkoriste ja viimesistä sukista jokainen saa ´piparin, johon kuorrutettu lapsen nimi
 
määä
Meillä on kanssa tollanen kalenteri ja se on tosi kiva!

Mulla täytteenä on karkkia (eniten xylitolipastilleja, harvemmin muita), piparimuotteja, joulukoristeita, kyniä, pinnejä/hiuslenksuja, niitä pikkulegoukkopusseja, joukukorttiaskartelutarvikkeita (joista sitten askarrellaan pakettikortteja) jne... Ns. turhaa krääsää olen pyrkinyt välttämään.

Nyt ajattelin rakentaa ekaksi viikoksi "pipariradan", joka päättyy siihen, että lauantaina leivotaan pipareita. Eli laitan sukkiin piparimuotteja, sokerikuorrutetuubeja, koristekimalleputkiloita, pienet kaulimet yms. ja sitten lauantaiksi "tänään leivotaan pipareita" -tehtävän. Odotan itse jo innolla! Eikä ole turhaa pikkukrääsää! :)
 
040608
Ajattelin tänä vuonna ostaa jonkun pienen legopaketin ja jakaa sen useammalle päivälle, onhan niitä oikeitakin lego-kalentereita.

Muutakin kyllä tulee, en vielä ole kaikkea hommannut mut tyyliin:
-piparimuotti
-tarroja
-karkkia
-joulukuusenkoriste
-sukat
-dvd (yhteinen 3:lle lapselle)
-joku koru tytölle
-"tänään mennään uimaan" (jos ehditään...siis laitan tuon jos joku päivä se aikatauluihin sopii)
-"roskishemmo" tai mitä ne nyt on, tai joku muu pikku-ukkeli, tai petshoppi

Mutta siis niin että useimpina päivinä on vaan joku pikkujuttu ja sit noita isompia juttuja on muutama.
 
Meilläkin täytettävä kalenteri ja haasteena aika pienet lokerot.
Yhtenä vuonna ostin barbien tarvikkeita ja jaoin ne lokeroihin.
Nyt 8 vuotiaalle tytölle mietinnässä mitä tänä vuonna. Koru-ja askartelutarvikkeita ainakin, ehkä kolikko jonkin kerran ja kuusenkoristeita.
 
"Kolmen äiti"
Joulu aiheisia loruja tai tarina mikä jatkuu, vaatiin aikaa äidiltä mutta on sen arvosta..menee pienille alle 5v ihan hyvin ja väliin muutama tarra vaikka joka 5.päivä.Älytöntä krääsän haalimista, kun joulu on ihan kohta ja tavaraa tulee sit taas ihan yltäkyllin..
 

Yhteistyössä