nyt hurahdin

"hierovaan vyöhön"
sattui olemaan tv auki kun siellä mainostettiin sellaista hierovaa vyötä. sitä käytetään pari minuuttia joka päivä ja kyllä läskit saa kyytiä. uskokoon ken tahtoo mut miut saivat jotenkin uskomaan et se on just sitä mitä mie tarviin. oon tehny vatsalihas liikkeitä niin paljon ja uskoakseni vatsalihakset hyvässä kunnossa, mutta vaan piilossa tuolla makkaroiden alla. sit satun näkemään tuon mainoksen ja pam!
ei varmaan oikeasti edes toimi niinkuin lupaavat ja tuskin kehtaisin edes miehelle tunnustaa jos sen tilaisin. joku pakkomielle tuli mieleen, että sellainen tänne ja heti...
 
minä olen haaveillut tilaavani tv shopista monia kuntolaitteita mutta yhtään en ole vielä tilannut. mainoksissa laitteet näyttävät niin kivoilta ja helpoilta käyttää, oliskohan niin myös kotona?
kerrran olen tilannut sellaiset laihdutushuosut. olivat kumimaista materiaalia ja hiostivat hurjasti päällä. niiden piti vähentää selluliittia ja varmaan myös rasvaa lantion alueelta. käytin niitä jumpatessa ja kävelyllä, vaikutuksen huomasi jos käytti mielikuvitusta.
taidan olla helppo uhri mainostajille, mutta nyt hiukan viisaampi
:LOL:
 

Yhteistyössä