Nyt hoen itselleni, että rauhotu, rauhotu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla joskus 10vee ikäisenä kun oli raudat niin se rauta pingahti suussa ja uppos tonne poskeen 3cm syvälle. Siis se rautalangan pätkä. Suu kipeytyi vähitellen lisää ja lisää. Se rauta oli siellä varmaan ainakin kaksi viikkoa ennen kuin poistettiin, kun lopulta oli TOSI kipeä.

Sit se vaan nappastiin poikki ja nypättiin veks ja se siitä.

Olen kuitenkin aina sanonut, että edelleen tuntuu poskessa sellainen "klomppi" siinä kohtaa. Eli aina jos asia on tullut puheeksi niin olen siitä maininnut, että poskessa edelleen tuntuu sellainen.

Ja nyt sain päähäni, että mulla on syöpä kun menin sormin tunnustelemaan sitä poskea ja sitä klomppia siellä. Yritän hokea itselleni, että on älytöntä nyt kuvitella, että siellä on syöpä ja kun tiedän, että poskessa on aina ollut sellainen.

Ja netistä luin myös, että suun muutokset ovat hyvin harvoin pahanlaatuisia. Senkin tiedon pitäisi helpottaa. Plus se että olen vasta 29v, en tupakoi enkä muutenkaan mitenkään ns. riskiryhmää suusyövän suhteen.

Sanokaa nyt että rauhotu ja ota järki käteen!

Alkuviikolla tosiaan pelkäsin jo ihosyöpää ja sarkoomaa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Mee käymään lekurissa niin rauhotut

No mulla on huomenna jälkitarkastus. Yks kaveri, joka myös kärsinyt näistä luulosairauksista niin sanoi, että tieto lääkärin lähestymisestä saa oman mielen kuvittelemaan kahta kauheammin kaikkea. :(

Noh, mä voin sanoa että mulla oli erilaisia rautoja suussa 8 vuotta ja posket on täynnä erilaisia möykkyjä ja paukkuja noista rautojen hankauksista yms. Että oon melkoisen varma että sinne on vaan muodostunut arpikudosta!!!

Hei mee käymään lääkärissä, ne kuvaa ja ultraa sen. Tuskin se on mitään vaarallista.
Mä olin kans 9-10 ikäinen, kun multa on leikattu suusta ikenen alta semmonen luumötti ja olen vieläkin joskus tuntevinani siinä kohtaa jonkun patin (en tosin aina).

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Noh, mä voin sanoa että mulla oli erilaisia rautoja suussa 8 vuotta ja posket on täynnä erilaisia möykkyjä ja paukkuja noista rautojen hankauksista yms. Että oon melkoisen varma että sinne on vaan muodostunut arpikudosta!!!

KIITOS KIITOS KIITOS!!!!! Sinä ihana ihminen. :) Mulla oli raudat kans 9v ikäisestä ysiluokan loppuun. Mä ihan porun päästän, kun niin onnelliseksi tulin tästä sun vastauksesta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

KIITOS KIITOS KIITOS!!!!! Sinä ihana ihminen. :) Mulla oli raudat kans 9v ikäisestä ysiluokan loppuun. Mä ihan porun päästän, kun niin onnelliseksi tulin tästä sun vastauksesta. :D

Ole hyvä vaan :D Olen nimittäin minäkin muutaman kerran meinannu saada halvauksen kun poskesta on löytyny möykky :ashamed: Mutta tosiaan, kaikki on vaan ollu noista oikomishoidoista johtuvia =)

onkohan sinulla oikeasti jotain ongelmia? jos olet siis se sama tyyppi kuka on tehnyt pari aloitusta siitä että on luullut sairastavan syöpää?? nyt puhut näistä peloistasi jollekin ammatti-ihmiselle ja saat apua. piste

En tiedä mistä juontaa, mutta lapsesta asti on näitä ollut. Meillä on kolme lasta joista tämä kolmas siis 2kk ikäinen ja sen takia jälkitarkastus. Mies sairasti syövän reilu pari vuotta sitten ja mulla luulotaudit rauhottui. Kunnes tulin raskaaksi niin ne laukes uudelleen. Synnytyksen jälkeen ei ole ollut mitään kunnes tällä viikolla vaatimattomasti nämä kolme diagnoosia olen tehnyt itselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ole hyvä vaan :D Olen nimittäin minäkin muutaman kerran meinannu saada halvauksen kun poskesta on löytyny möykky :ashamed: Mutta tosiaan, kaikki on vaan ollu noista oikomishoidoista johtuvia =)

Oletko sä muuten aina käynyt näyttämässä ne lääkärille?

ok.varmaan ihan luonnollista pienten lasten äidille pelätä terveytensä puolesta vielä kun miehesi on sairastanut vakavasti.
käy tarkistuttamassa itsesi,että saat rauhan ja pystyt nauttimaan vauva ajasta,muista lapsista ja perhe-elämästänne

Yhteistyössä