Nyt hittolainen,sos.alan opiskelijat apuja!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos kaunis!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Olen työssäni oma-aloitteinen ja kykenen toimi­maan itsenäisesti, muta pystyn työskentelmään myös luontevasti ryhmän jäsenenä."

"Olen erittäin kiinnostunut työskentelemään ihmisten parissa, ja annan mielelläni työlleni parhaan panokseni".

" Tämän hetkisessä työssäni olen käyttänyt monipuolisesti eri atk-ohjelmia."
" Olen ennakkoluuloton ja sopeudun hyvin erilaisiin työyhteisöihin"
"Elämäntilanteeni tukee vuorotyötä"

Viimeksi kirjoitin tuollaisen kirjeen tuonne Ruotsiin kehitysyhteistyön hallinnointia opiskelemaan. Laitoin siihen, että haluan olla osallisena siinä, että voin auttaa ihmisiä hyödyntämään täyttä potentiaaliaan, mutta että ensin minun tulee käyttää hyväksi oma potentiaalini opiskelussa ja saada tarvittava tietotaito toisten ihmisten auttamiseen. Tulos: sijalla 42/2000 eli ei ihan huono.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Viimeksi kirjoitin tuollaisen kirjeen tuonne Ruotsiin kehitysyhteistyön hallinnointia opiskelemaan. Laitoin siihen, että haluan olla osallisena siinä, että voin auttaa ihmisiä hyödyntämään täyttä potentiaaliaan, mutta että ensin minun tulee käyttää hyväksi oma potentiaalini opiskelussa ja saada tarvittava tietotaito toisten ihmisten auttamiseen. Tulos: sijalla 42/2000 eli ei ihan huono.

tuo on totta, että ei saa antaa sellaista kuvaa, kuin olisi jo valmis.. koskaan ei ole valmis!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä