nyt hirvittää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riepuriia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

riepuriia

Jäsen
18.03.2006
822
0
16
mulla on tulossa synttärit tässä kuussa... 35 vuotta tulee mittariin ja ahdistaa...
mies sanoo että odottaa että mulla menee tuo ahdistus ohi...
oon lähempänä neljääkymppiä ja kolme lasta on pitänyt huolen siitä että en tunne kuuluvani tähän kroppaan.
mä olen vielä nuori mun mielesta muttä tuo löysä vatsanahka väittää muuta..

tämä oli vaan tuntojen purku... että ahdistaa!!!

Ahdistele äkkiä koko ahdistus valmiiksi ja jatka elämääsi. :D

Minulla alkaa kohta olla 4-kymppiä mittarissa, enkä ole vielä saanut edes kolmenkympin kriisiä. Taidan olla vähän hidas. ;)

ehkä muuttuu ja kaikkeni teen, mulla vaan kun on takana kaksosraskaus ja sitten tuo kuopus, niin en uskalla tehdä vatsalihaksia, kun tuntuu että on niin revenneet lihakset ja tyrää pukkaa.
julkiselle puolelle on kamalat jonot ja yksityiselle kauneusleikkauapuolelle ei riitä rahat....
vatsalihakset pitää saada kurottua takaisin. Veetuttaa aivan kympillä.

ei varmaan yhtään lohduta, mutta kerron kuitenkin että mulla kans 3lasta ja kaikki ikään 27v tehtynä. Ja maha ei roiku yhtään vaan on kuin 20vuotiaanakin. Eli ei edes raskausarpia.
Mutta asiaan: Ei oo sun vika että vatsalihaksesi jääneet liian kauaksi toisistaan tai että on tyrää. Mene terveyskeskus lääkäriin, ja liioittele kympillä kipujasi, jotka tyrä aiheuttaa aina kyykistyessäsi. Ja selkäkipu jota ne vatsalihasten erillään olo aiheuttaa. Vaadi lähetettä alan lääkärille sairaalaan, ja siellä taas liioittelet kipujasi ja sano ettei lasten nostelu ja normaali liikunta seksistä puhumattakaan luonnistu ilman kipuja. Eli vaadi korjausleikkausta. Ei oo varmasti kivaa jos olo on noin surkea vatsanseudun takia. Itse olisin ainakin aivan masentunut tuommoisesta.

mä olen aina ollut timmi näissä asioissa, mutta nyt olen voimaton. teen kyllä vatsalihaksia, mutta tuntuu pahalta kun ei ole lihakset kohdillaan.
minä en kuulu tähän kroppaan.
pakko harjoitella valitusvirsi kunnolla, jos saisi lähetteen edes tutkimuksiin....

Yhteistyössä