H
huhuhuhuhu,väsyny mamma!!
Vieras
kun kaksi vuotias ei suostu nukkumaan iltaisin,menee 20.00-20.30 ajalla sänkyyn,vien sen ainakin 50 kertaa sänkyyn,tulee koko ajan pois.
ei ole nälkä,vaippa on kuiva..
ei nuku päikkäreitä tai jos nukkuu niin sekään ei auta asiaa..ei nuku tai nukkuu ja silti joka ilta sama rumba.
alkaa hermot palaa kiinne oikeesti.
koskaan ei iltaisin mitään omaa aikaa miehen kanssa kun muksu tulee koko ajan,tai sitten se raivoaa tai hermostuu ja itkee yms
ekaksi oli koliikit vauvana ja nyt tää rumba.
alkaa usko menee tähän hommaan.
nukkuu jatkettavassa omassa huoneessa,nukkunu aina omassa huoneessa.
ei auta et me mennään nukkuu,tulee sinne raivoamaan tai muuten vaan höpöttelee ja touhuamaan.
ei auta et me sanotaan et nyt äiti ja isikin menee nukkuu,ei auta ei.
mikään ei auta.
ollaan ulkonakin kaksi-kolme kertaa päivässä,puistossa tai kaupoilla joten luulisi olevan väsyny.
mua jotenkin niin väsyttää tää homma,ei koskaan voi katella töllöä iltaisin,ei mitään omaa aikaa.
koska tää menee oikein ohi,alko yhtäkkiä ja nyt jatkuu ja jatkuu..pahimmillaan valvoo sen 2-3 tuntia illassa ja kitisee ja tulee pois sängystä.eilen nukahti siinä 22.25 viimeinkin,olin jo aika poikki sitten.
ei ole nälkä,vaippa on kuiva..
ei nuku päikkäreitä tai jos nukkuu niin sekään ei auta asiaa..ei nuku tai nukkuu ja silti joka ilta sama rumba.
alkaa hermot palaa kiinne oikeesti.
koskaan ei iltaisin mitään omaa aikaa miehen kanssa kun muksu tulee koko ajan,tai sitten se raivoaa tai hermostuu ja itkee yms
ekaksi oli koliikit vauvana ja nyt tää rumba.
alkaa usko menee tähän hommaan.
nukkuu jatkettavassa omassa huoneessa,nukkunu aina omassa huoneessa.
ei auta et me mennään nukkuu,tulee sinne raivoamaan tai muuten vaan höpöttelee ja touhuamaan.
ei auta et me sanotaan et nyt äiti ja isikin menee nukkuu,ei auta ei.
mikään ei auta.
ollaan ulkonakin kaksi-kolme kertaa päivässä,puistossa tai kaupoilla joten luulisi olevan väsyny.
mua jotenkin niin väsyttää tää homma,ei koskaan voi katella töllöä iltaisin,ei mitään omaa aikaa.
koska tää menee oikein ohi,alko yhtäkkiä ja nyt jatkuu ja jatkuu..pahimmillaan valvoo sen 2-3 tuntia illassa ja kitisee ja tulee pois sängystä.eilen nukahti siinä 22.25 viimeinkin,olin jo aika poikki sitten.