Nyt herranjumala apua tähän mun säälittävään mässäämiseen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "syöppö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"syöppö"

Vieras
PÄÄTIN eilen, että nyt loppu holtiton syöminen, mässääminen ja jokaiseen mielitekoon reagoiminen.
Oon n.10kg ylipainoinen ja mulla ei ole tippaakaan selkärankaa eikä luonteenlujuutta. Heti kun tekee mieli jotain, niin myös syön jotain.
Syön myös paljon ihan vain siksi kun on niin hyvää.
En mätä karkkia enkä makeaa, mutta suolaista ja ihan perus ruokaa, leipää....

Eilinen oli ihan yhtä tuskaa, kehitin itelleni koko ajan tekemistä, kävin lenkillä, jauhoin purkkaa, join vettä ja ei, se mieliteko ei lähtenyt mihinkään.

Sama tänään, koko ajan näläntunne ja mielitekoja vaikkei täällä edes ole mitään mitä erityisesti himoitsisin!

Lapsi tuli äsken reeneistä ja lämmitti itelleen ruokaa ja teki leivät siihen sivuun ja mä en nyt yhtään valehtele kun sanon että mulla alkoi kuola valua ja teki NIIN mieli mennä syömään. Ja olin syönyt tuntia aiemmin samaa ruokaa kera salaatin ihan normaalin annoksen enkä mitään teelusikallista.

Koska tää loppuu?! Mun tekee niin mieli syödä että tulen hulluksi. Sit jos annan periks ja syön, niin tulee huono omatunto kun menin taas syömään. Ei auta mitkään pienet ateriavälit tai vedenjuonnit ja purkat tai hedelmät kun se mieliteko on korvien välissä!!! MÄ OON SÄÄLITTÄVÄ!!! Potkikaa mua perseelle!!!!

NYT-ET-KYLLÄ-SYÖ-YHTÄÄN-MITÄÄN-VAAN-PIDÄT-ITTES-KURISSA! *Potkaisee joka sanan välissä persauksille*

Ihan oikeasti. Kyllä se syömishimo laantuu ajan kanssa. Luotat siihen. Kukaan ei voi tietää meneekö siihen päivä vai kaksi viikkoa, mut loppupelissä kaksi viikkoakin on lyhyt aika ihmisen elämässä kärsiä. Varsinkin hyvän asian puolesta, eli oman terveyden. :D Päätä itelles kellonajat milloin saat syödä. (itse syön työaamuina aamiaisen klo 5, välipalan klo 9, vapaa-aamuina aamupala 9-10, lounas klo 11, välipala klo 14, päivällinen klo 17 ja iltapala klo 21) Välillä ei vaan syödä mitään. Ja helpompi välttää välillä se kiusaus kun voi ajatella että siihen ja siihen aikaan saan syödä. :) niin ja muista syödä paljon proteiineja ja rasvaa, ne pitää nälän poissa!

Keksi itelles jotain muuta tekemistä että se unohtuu..miulla auttaa joskus et otan vaikka neuleen tai hyvän kirjan ja keskityn täysin voimin siihen.
Ja sit se vesilasillinen, purkkakin joskus auttaa miul. Ja sit, teet päätöksen että syöt vain tiettyinä aikoina, kuitenkin ihan normaaliannokset ruokaa.
Tsemppiä, saman asian kans tääl taistellaan:)

Mulle on sopinut ihan mielettömän hyvin se paljon kohkattu pätkäpaasto eli 5/2, nyt kun saa mässättyä ja ahmia viitenä päivänä viikossa niin ei enää ruoka himota niin, oikeesti, oon aivan ymmälläni moisesta muutoksesta kohdallani.

Yhteistyössä