Nyt hei kaksplus-systerit vähän tukee: NAAPURISTA, mitä ollaan tehty väärin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono parkkeeraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono parkkeeraaja

Vieras
Ai että mulla menee hermot tuon meijän naapurin tätin kanssa. Miten voi toisten ihmisten autot vituttaa noinkin paljon! Tullaan ihan ovelle asti ränkyttämään ovikelloo,(lisäys vielä, että oltiin just saatu 2kk ikäinen vauva rauhottumaan nukkumaan) kuinka meijän auto on taas hänen autopaikan puolella, JOO tosiaan, jos oltais mittanauhalla mitattu, niin oisko ollu ehkä 2cm tosiaakin kallellaan hänen puolella. Ihan oikesti! Siihen olisi auto vielä mahtunut, mutta periaatteen naisena hän ei halunnut tyytyä 2cm ahtaampaan rakoseen.
Itse ajelee omaan ruutuunsa miten sattuu, monet kerrat ollaan jouduttu laittamaan automme vierasparkkiin, kun rakas naapurimme on itse ajanut aivan päin sinne ja tänne.. Meitäpä se ei paljoa hetkauta.
Mutta voi taivas, kun yhden ainoan kerran on meillä sattunut noinkin suuri arviointivirhe autopaikkamme suhteen, suuntaa täti meijän ovelle huutamaan ja karjumaan ja haukkumaan meitä. Mutta lisäänpä vielä ettei tätillä ollut sen vertaa selkärankaa tulla ilmoittamaan tapahtuneesta vahingosta taannoin viime syksynä, kun hän valkoisella autollaan "maalasi" punaisen automme oven. Ja raitojen tekeminen ei jäänyt vain yhteen kertaan, ovi oli kuin pieksetty! Arviolta 10-20 kertaa oli ovi kolahtanut meijän auton kylkeen.Kuitenkaan emme naapurirauhan vaalimisen takia menneet asiasta millääntavalla kommentoimaan, sillä tiesimme millainen sotanorsu meitä olisi vastassa. Olimme juuri vaihtamassa autoa, joten emme edes ovea sitten maalauttaneetkaan, joten annoimme asian olla. Nyt kyllä annoimme paukkua siitäkin. Raapustin ystävällisen kirjeen naapurin vanhalle katkeralle eronneelle vanhalle akalle, saa nyt nähä miten reagoi. Kirjoitin kyllä, että antoi sitten olla viimeinen kerta kun tulet meijän ovelle sitä päätäsi aukomaan.

Mikä ihmisiä oikein vaivaa?? Vai onko jollain ihmisillä tosiaan tarve tapella joidenkin kanssa??Eikö tääkin tilanteessa olisi voitu tulla nätistikysymään, josko joku tulisi siirtämään autoa, että hän mahtuisi autollaan ruutuun. Mutta ei! Olemme mekin ruutumme maksaneet samalla tavalla kuin hänkin, joten meijän auto saa olla ruudussamme, eikä sen pitäisi olla siinä kenenkään tiellä. En ymmärrä miten tuo täti on meijät edes ottanut hampaisiinsa. Ollaan yritetty olla kuin ilmaa hänelle, mutta ei onnistu. Onneksi olemme muuttamassa pois tästä.
Onko teillä vielä hirveämpia naapureita??
Toivottavasti ei, toivon että tää täti on ainoa laatuaan!

Olen itse hirveä naapuri, niin en voi mennä sanomaan mitään. Tosin en kyllä valita mistään, mutta mekastan itse paljon, huudan ja muuta. Muutamme juuri toiseen paikkaan ja toivon, että naapureista osa edes olisi jotenkin ongelmaisia, ettemme erottuisi joukosta. Ole sinäkin tyytyväinen, että kyseisen ihmisen vuoksi voit tuntea itsesi hieman paremmaksi ihmiseksi.

Näytä sille tästä lähtien aina keskisormea ja vedä ovi heti kiinni jos se koittaa valittaa jotain. Meillä oli kerran koiranpaskaa laitettu tuulilasiin, varmaaan oli joku viesti joltain kyttääjältä, koska meillä oli haukkuva koira. Toisaalta olisi ollut kiva jos tämä kyttääjä olisi tullut mielummin oven taakse valittamaan

[QUOTE="nakke";25920613]Näytä sille tästä lähtien aina keskisormea ja vedä ovi heti kiinni jos se koittaa valittaa jotain. Meillä oli kerran koiranpaskaa laitettu tuulilasiin, varmaaan oli joku viesti joltain kyttääjältä, koska meillä oli haukkuva koira. Toisaalta olisi ollut kiva jos tämä kyttääjä olisi tullut mielummin oven taakse valittamaan[/QUOTE]

Mies sano näyttävänsä persettä makkarin ikkunasta, jos vielä ilkii ovelle tulla.
Ompa röyhkeitä naapureita, onneksi tää meijän naapuri ei oo vielä keksinyt tommosia..

Me asutaan rivarissa, että tuskin meijän elämän äänet sen asuntoon kantautuu, kun on kaksi asuntoa meijän välissä..

No varmaan se tätsy veti henkeensä ton teidän parkkeeraamisen kanssa jos kerran itsellä on vaikeuksia osua siihen ruutuun kolhimatta naapurin autoa. Sitä ahdistaa ajaa oma autonsa yhtään kapeampaan tilaan ja sen takia ylireagoi ja tuli ovelle mekastamaan. Suosittele sille kertauksenomaisesti autokoulua jostain siitä läheltä.

Yhteistyössä